برگزاری مراسم اهدای جوایز حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی استان هرمزگان

برگزاری مراسم اهدای جوایز حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی استان هرمزگان

مراسم اهدای 21 دستگاه خودرو پژو 207 جوایز حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی استان هرمزگان روز چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه سالجاری با حضور تعدادی از مسئولان دستگاه های سیاسی و اجرایی ، مدیران سیستم بانکی استان ، برندگان جوایز ویژه و مشتریان و جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته بانک کشاورزی استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان هرمزگان ، در این مراسم قاسمی نژاد مدیر شعب بانک در این استان به تشریح پیشینه و سابقه فعالیت بانک کشاورزی پرداخت و گفت : یکی از بزرگترین افتخارات کارکنان بانک کشاورزی، خدمت به زحمت کشان بخش کشاورزی کشور است .
بر اساس این گزارش ، مدیر شعب بانک در استان هرمزگان با اشاره به این که بانک کشاورزی استان هرمزگان با تلاش جمعی کارکنان و با همراهی متعهدانه و دلسوزانه مشتریان وفادار خود توانست جایگاه مطلوبی را در کشور به خود اختصاص دهد افزود: تخصیص 21 دستگاه خودرو به برندگان حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی این بانک با توجه به میزان سپرده های استان در مقایسه با سایر استانها بالاخص استانهای پرجمعیت و بزرگ کشور نشان از همت والای مشتریان ، تولید کنندگان بخش کشاورزی و کارکنان بانک است .
این گزارش می افزاید ؛ مدیر شعب بانک کشاورزی اظهار امیدواری کرد که افتخارات و موفقیت های بانک کشاورزی هرمزگان در دوره جدید سپرده پذیری حسابهای قرض الحسنه پس انداز نیز تکرار شود .
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم همچنین برندگان خوش شانس خودروهای پژو 207 با حضور در جایگاه سوئیچ خودروی انتخابی خودرادریافت کردند و بانک کشاورزی هرمزگان به پاس حضور مدعوین در مراسم اهدای حوایز نیز به قید قرعه به 20 نفر از حاضران در سالن هدایایی به رسم یادبود تقدیم کرد .







قالب دلخواه شما