مشاور وزیر جهاد کشاورزی: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی است که بیشترین سرمایه گذاری و حمایت را از بخش کشاورزی دارد

مشاور وزیر جهاد کشاورزی: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی است که بیشترین سرمایه گذاری و حمایت را از بخش کشاورزی دارد

بانک کشاورزی مدیریت استان قزوین در اولین نمایشگاه انسان و طبیعت ، که از18 لغایت 23اردیبهشت سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت قزوین ؛در این نمایشگاه که با حضور فعالان زیر بخش کشاورزی برگزارشد، بانک کشاورزی مدیریت استان قزوین با هدف تعامل بیشتر با فعالان زیر بخش کشاورزی ، مذاکره با مشتریان جدید مرتبط با بخش ،ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان ، معرفی طرحهای نوین بانک و تبلیغ سپرده پذیری حسابهای قرض الحسنه پس انداز حضور یافت.
،بر اساس این گزارش دکتر فلسفی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و موحدیان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کل کشور با حضور در غرفه بانک کشاورزی و مذاکره با رافعی دهکردی مدیر ستادی بانک در استان از خدمات و حمایتهای ارزشمند بانک کشاورزی قدردانی کردند.
دکتر فلسفی مشاور وزیر جهاد کشاورزی همچنین طی اظهاراتی از بانک کشاورزی به عنوان بازوی اصلی و تنها نهاد مالی تخصصی که بیشترین سرمایه گذاری و حمایت را از بخش کشاورزی دارد، یاد کرد .
این گزارش می افزاید: در طی برگزاری نمایشگاه انسان و طبیعت بیش از 50هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و غرفه بانک کشاورزی با توزیع فرم نظر سنجی و برگزاری قرعه کشی و انجام تبلیغات از طریق پیام رادیو نمایشگاه حداکثر بهره برداری را در معرفی خدمات بانک به عمل آورد .

قالب دلخواه شما