نشست مشترک مدیران بانک وسازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

نشست مشترک مدیران بانک وسازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

جلسه مشترک مدیران بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان روز چهارشنبه هیجدهم خردادماه در محل مدیریت این استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت لرستان در این دیدار که به منظور تسریع درجذب مانده اعتبارات تکلیفی برگزار شد و روسای شعب بانک و مدیران شهرستان سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند مهندس فهیمی ، مدیرستادی بانک ، از مدیران سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان وشهرستان ها قدر دانی کرد و برگزاری همایش مشترک را فرصتی برای تسریع در جذب وجوه اداره شده و تلاش مضاعف برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات تکلیفی بیان کرد .
وی با اشاره به ضرورت واهمیت پیگیری ها در فرصت محدود باقی مانده تا پایان خرداد ماه ، خواستار اطلاع رسانی و تمرکز بر وجوه اداره شده برای ممانعت از برگشت اعتبارات تکلیفی استان شد و افزود: باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم و اولویت اول شعب بانک در خردادماه جاری پرداخت تسهیلات تکلیفی خواهد بود .
در ادامه مهندس حسنی مقدم معاون سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : با توجه به ماده 25 قانون بودجه ، مانده همه اعتبارات جذب نشده در پایان خرداد ماه به خزانه داری کل کشور برگشت خواهد شد واین موضوع به وفاق و همکاری مشترک بانک و جهاد کشاورزی نیاز دارد تا با جذب وجوه اداره شده ازبرگشت اعتبارات جذب نشده جلوگیری به عمل آید .
سایر مدیران سازمان جهاد کشاورزی و همکاران بانکی نیزبر ضرورت واهمیت جذب اعتبارات تکلیفی تاکید کردند و درخاتمه نیز مصوبه ای برای اطلاع رسانی و تسریع دررسیدگی به در خواستهای متقاضیان به تصویب رسید .

قالب دلخواه شما