برگزاری همایش روسای شعب و بانکداران ارشد از طریق سامانه نیما در مدیریت بانک کشاورزی استان سمنان

برگزاری همایش روسای شعب و بانکداران ارشد از طریق سامانه نیما در مدیریت بانک کشاورزی استان سمنان

همایش روسای شعب و بانکداران ارشد از طریق سامانه نیما به منظور بررسی وضعیت شعب و تشریح سیاست های بانک در روز سه شنبه مورخ 4 تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان در این همایش ابتدا مهندس کیومرثی مدیر شعب بانک کشاورزی ضمن تشکر از کلیه همکاران به علت تلاش برای عملکرد مطلوب در سال 98 و ارتقای 16 رتبه ای استان خواستار استمرار تلاش برای ارتقای رتبه استان در سال جاری شدند.

مهندس کیومرثی در ادامه با اشاره به وضعیت بوجود امده ناشی از ویروس کرونا گفت: وضعیت استان در سه ماهه امسال مطلوب نمی باشد و در بسیاری از شاخصها افت داشته ایم.

ایشان با اشاره به ریزش شدید منابع استان خواستار چاره اندیشی شده و از شعب خواستند تا پایان تیرماه عملکرد خود را ارتقا دهند.

مدیر شعب بانک در استان در ادامه اظهار داشت: باید نقاط ضعف را شناسایی کنید و مشکلات گذشته را فراموش و با ارائه راه حل و راهکارهایی در جهت عملکرد مطلوب تلاش نمایید.

مدیر شعب بانک در استان در ادامه  سخنانی را در خصوص نرخ موثر پرداخت - پاسخ به موقع به بازرسی مدیریت - تلاش در جهت تجهیز منابع - بهبود وضعیت بانکداری الکترونیکی و شرکتی - وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات مطرح نمود و برافزایش اطلاعات و آگاهی همکاران از بخشنامه ها و اطلاعیه های بانک و افزایش سواد بانکی تاکید نمودند.

در ادامه معاونین تجهیزمنابع - اعتبارات - مالی - اداری - بیمه ای و مسئول بازرسی استان نیز مطالبی را در حوزه های مربوطه مطرح کردند.

قالب دلخواه شما