مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع نمایندگان کرمان تبیین کرد: امکانات بانک کشاورزی برای بخش کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع نمایندگان کرمان تبیین کرد: امکانات بانک کشاورزی برای بخش کشاورزی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیران بخش کشاورزی شمال و جنوب استان گفت: خوشبختانه در بانک کشاورزی امکانات خوبی برای بخش کشاورزی فراهم شده است که در این راستا می توان با استفاده از این امکانات، بخش کشاورزی کشور را توسعه داد.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، خدارحمی در این نشست به تشریح برنامه های این بانک در حمایت از بخش کشاورزی پرداخت و   به ظرفیت استان کرمان در زمینه باغات پسته وخرما اشاره کرد و گفت:  خط اعتباری برای تامین سرمایه در گردش باغات ابلاغ و درخواست های کشاورزان قابل پذیرش است.
وی افزود: در زمینه کمک به صادرات محصولات کشاورزی مساعدت لازم برای تامین منابع مورد نیاز سرمایه در گردش معمول خواهد شد.
خدارحمی همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط خاص جامعه عشایر و به منظور مساعدت وتسهیل پرداخت تسهیلات مورد نیاز عشایر، در این مورد ضمانت زنجیره ای مورد قبول  بانک خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد با محوریت نمایندگان استان، رایزنی لازم را با وزارت نفت برای تامین یارانه مورد نیاز برای تبدیل موتور های دیزلی به ژنراتورهای  برقی وبرقی کردن چاه‌ های کشاورزی پیگیری خواهد کرد.
خدارحمی با بیان این مطلب که طی سنوات قبل و سال جاری مساعدت لازم برای تکالیف قانونی از جمله بند خ ماده 33و تبصره 35وتبصره 16وبند ل به منظور تعیین تکلیف واستمهال بدهی واحدهای تولیدی معمول شده است، گفت: هم اینک بانک کشاورزی بااستفاده از  ظرفیت های داخلی همکاری لازم را برای تقسیط بدهی واحد هایی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند معمول خواهد داشت.

قالب دلخواه شما