هماهنگی برای توسعه همکاری اتحادیه تولید وتجارت آبزیان ایران با بانک کشاورزی

هماهنگی برای توسعه همکاری اتحادیه تولید وتجارت آبزیان ایران با بانک کشاورزی

حمایت ازطرح های نوین آبزی پروری در اولویت پرداخت تسهیلات از سوی بانک کشاورزی قرار دارند و پیرو همین سیاست،بررسی راهکارهای استفاده زنجیره تولیدآبزیان از این تسهیلات،محور گفت و گوی مدیران اتحادیه تولید وتجارت آبزیان ایران با روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی قرارداشت.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،دراین گفت و گو که صبح روز یکشنبه هشتم تیرماه در دفتر مدیرعامل این بانک برگزار شد،خدارحمی بر آمادگی بانک کشاورزی برای حمایت از طرح های اولویت دار کشاورزی از جمله شیلات و آبزیان اشاره کرد و یاد آور شد:این بانک با پرداخت تسهیلات در زیر بخش شیلات و آبزی پروری سهم به سزایی در تولید هزاران تن پروتئین دریایی و تأمین امنیت غذایی کشور داشته است.

وی افزود:بانک کشاورزی با رویکرد استفاده از روش های نوین آبزی پروری،استفاده از پتانسیل منابع آبی کشور و مدیریت شرایط و نهاده های تولید،تسهیلات پرورش ماهی در دریا برای احداث سه طرح بزرگ در استان های بوشهر، مازندران و سیستان و بلوچستان با مجموع ظرفیت تولید سالانه 2000 تن پرداخت کرده است.

خدارحمی با تأکید برضرورت تنظیم جریان اعتبارات پرداختی و بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات در قالب بند الف تبصره 18 به فعالان بخش کشاورزی محدودیتی وجود ندارد،بر احیای طرح های راکد در حوزه شیلات و فعالیت در قالب کشاورزی قراردادی با هدف بهبود و جهش تولید در صنعت شیلات و آبزی پروری تأکید کرد.

 بر اساس این گزارش،در این جلسه که دبیرکل،رئیس و اعضای هیأت مدیره اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران و برخی از تولید کنندگان عضو این اتحادیه حضور داشتند،ضمن بررسی مسایل  صنعت شیلات، در باره توسعه همکاری بین بانک کشاورزی و اتحادیه مذکور بحث و تبادل نظر شد و توافقاتی به دست آمد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما