تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات سیستم بانکی استان گلستان

تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات سیستم بانکی استان گلستان

جلسه مشترک شورای نظارتی با کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گلستان روز شنبه بیست و یکم خردادماه با حضور مهندس قناعت استاندار ، اعضای شورای نظارتی و مدیران بانکها و با هدف پیگیری وصول مطالبات سیستم بانکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، مهندس قناعت استاندار گلستان ضمن قدردانی از عملکرد بانک ها در سال گذشته رهنمودهایی را برای سال جاری درباره وصول مطالبات معوق از جمله تشکیل کارگروه ویژه با عضویت دستگاههای اجرائی ، قضائی ، انتظامی و مدیرکل امور اقتصادی استانداری ارائه کرد . بر اساس این گزارش ، مهندس قناعت ابراز امیدواری کرد بانک ها با جذب مناسب سپرده های مردمی و وصول مطالبات به موقع بتوانند در فرآیند جذب سرمایه گذاری با محوریت سرمایه گذار از خارج استان نقش اساسی را ایفاء کنند که قطعاً توسعه استان در گرو افزایش حجم
سرمایه گذاری است.
این گزارش می افزاید ؛ در این جلسه علی نژاد دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان ضمن ارائه آخرین عملکرد سیستم بانکی استان گفت : با توجه به پیگیری ها و جلسات منظم برگزار شده در سال گذشته حجم مطالبات بانکی از روند کاهشی برخوردار است.
لازم به ذکر است در ادامه مراسم حاضران در جلسه نقطه نظرات خود را در باره چگونگی پیگیری وصول مطالبات و اعطای تسهیلات نظارت شده به افراد حقیقی و حقوقی بیان کردند.

قالب دلخواه شما