برندگان پنجمین قرعه کشی حساب 77 مهرگستر بانک کشاورزی تعیین شدند

برندگان پنجمین قرعه کشی حساب 77 مهرگستر بانک کشاورزی تعیین شدند

مراسم پنجمین قرعه‌کشی حساب 77 مهرگستر بانک کشاورزی روز دوشنبه بیستم تیر ماه سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم که با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره، مصطفی احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع ، محمد رضا تکلو رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی و محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب این بانک و همچنین ناظران قانونی برگزار شد،60 نفر از برندگان این دوره از قرعه کشی حساب 77 مهرگستر بانک کشاورزی تعیین شدند.
بر اساس این گزارش 1 کمک هزینه 50 میلیون ریالی خرید خودرو،7 کمک هزینه 30 میلیون ریالی خرید لوازم خانگی و 7 کمک هزینه ده میلیون ریالی سفرهای زیارتی و سیاحتی بخشی از جوایز دوره است.
همچنین 45 جایزه دیگر شامل تسهیلات خرید خودرو،تعمیرات مسکن،خرید کالاهای اساسی و همچنین خرید رایانه جمعا به ارزش 160 میلیون ریال به برندگان خردادماه سال 1390 اهدا خواهد شد.
این گزارش می افزاید، اسامی برندگان پنجمین دوره پس از تأیید هیئت نظارت بر قرعه کشی از طریق شعب و پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانیwww.agri-bank.ir اعلام خواهد شد.
بانک کشاورزی در جشنواره حساب 77 مهرگستر طی مدت 6 ماه با 6 قرعه‌کشی ماهانه و یک قرعه‌کشی بزرگ در پایان دوره جشنواره برگزار و جوایز ارزنده‌ای را شامل خودرو، تسهیلات و انواع کمک هزینه‌ها به برندگان اهدا می‌کند.
علاوه بر امتیاز موجودی حساب، به ازای هر 50 هزار ریال تراکنشی که از طریق دستگاه خودپرداز، پایانه‌های فروش، تلفن‌بانک، موبایل بانک و حتی پرداخت قبوض صورت می گیرد،یک امتیاز تعلق خواهد گرفت.
بر این اساس هموطنان عزیز می‌توانند برای بهره مندی از جوایز 2 قرعه‌کشی باقی‌مانده، با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت 77 مهرگستر اقدام کنند.

قالب دلخواه شما