عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:در حرکت جهادی «هدف» محور تمام امور است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:در حرکت جهادی «هدف» محور تمام امور است

محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در حرکت جهادی، خود بینی و خودمحوری جایگاهی ندارد و هدف مهم ترین مشخصه چنین حرکتی است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی فروغی فر که در نخستین روز از سومین همایش مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه انسانی این بانک سخنرانی می کرد،ضمن تشریح اهداف ، سیاست های کلان و رویکرد بانک کشاورزی به سرمایه انسانی افزود:جهاد امری خدا محور است و در تمام فعالیت های جهادی مهم ترین اصل به شمار می آید.
وی با بیان اینکه جهاد محدود به زمان نیست و تاریخ مصرف هم ندارد یادآور شد:جهادگر فردی خستگی ناپذیر است که بدون خودبینی، با تصمیم گیری و اقدام سریع به صورت خودجوش برای دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش می کند.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود به سیر تحول جایگاه سرمایه انسانی در سازمانها اشاره کرد و یادآور شد:به دلیل پیچیدگی ساختار شخصیتی انسانها مدیریت سرمایه انسانی و اعمال مدیریت رفتار سازمانی جزو مهم ترین و دشوار ترین وظایف حوزه سرمایه انسانی است.
فروغی فر با تأکید بر نقش و جایگاه سرمایه انسانی و لزوم تکریم آنان تصریح کرد: احترام و فراهم آوردن بستر بروز خلاقیت ها،استعدادها و توانمندی های نیروی انسانی از مهم ترین ارکان نگرش بانک کشاورزی در حوزه سرمایه انسانی است.
وی ایجاد کانون های ارزیابی توسعه نیروی انسانی را در راستای احیای شایسته سالاری کارکنان بانک کشاورزی دانست و بر گسترش فعالیت های این کانون ها تأکید کرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در خاتمه ، با اشاره به جایگاه مشتریان، امانتداری سازمانی را جزو اساسی ترین اهداف این بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد، با حرکت جهادی کارکنان، زمینه دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه سرمایه انسانی فراهم شود.

قالب دلخواه شما