قدردانی دکتر شجاعی نماینده مردم ساری از بانک کشاورزی استان مازندران

قدردانی دکتر شجاعی نماینده مردم ساری از بانک کشاورزی استان مازندران

دکتر سید رمضان شجاعی از حرکت بانک کشاورزی استان برای کمک به مدارس استان قدردانی و تشکر کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران ، این مراسم با حضور بریمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری و بخشدار منطقه ، دکتر شجاعی نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی و مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان در مجتمع آموزشی ترنم ولایت روستای لله مرز آموزش و پرورش ناحیه دو ساری برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی استان در تجهیز مدارس گفت : در آموزش و پرورش ، پرورش زمینه ساز آموزش است و نیاز به توجه ویژه به آموزش و به ویژه پرورش در جامعه احساس
می شود .
این گزارش می افزاید؛ بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران با اشاره به سابقه 77 ساله بانک کشاورزی ، ارتقاء بخش کشاورزی را هدف اصلی بانک کشاورزی برشمرد و گفت : اهمیت بخش کشاورزی در تامین غذای جامعه حیاتی است و این بخش همیشه نیاز به سرمایه دارد و از طرفی منابع در اختیار محدود است و نیاز به حمایت کشاورزان و همه اقشار جامعه در تامین منابع داریم .
مدیر ستادی بانک در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرحهای برجسته بانک از جمله بانک نشاء ، برقی کردن چاهها ، اصلاح ساختار شالیکوبی ها ، پرداخت سود سهام عدالت و یارانه ها را حرکتهای موثر بانک کشاورزی برشمرد و گفت طرحهای اختصاصی بانک مانند طرح ایران ، طرح بانک پذیری کودک و نوجوان و... از جمله طرحهای منحصر به فرد بانک کشاورزی است و در این راستا با اشاره به طرح بانک پذیری کودک و نوجوان با هدف آموزش نوجوانان با مفاهیم پول و بانکداری الکترونیک ، آموزش را هزینه ندانست و آن را سرمایه گذاری برای آینده برشمرد .
لازم به ذکر است بریمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه2 ساری دراین مراسم از اقدام و عملکرد بانک کشاورزی در راستای تجهیز مدارس این استان تشکر وقدردانی کرد .



قالب دلخواه شما