برگزاری اولین همایش روسای شعب در استان بوشهر

برگزاری اولین همایش روسای شعب در استان بوشهر

اولین گردهمایی روسای شعب با حضور مدیر استان ، مدیران گروهها ،کارشناسان مدیریت و روسای شعب روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه در سالن مدیریت استان بوشهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر ، در این همایش مهندس کشمیر شکن مدیر ستادی شعب بانک در استان بوشهر ضمن تبریک موفقیت نسبی استان در سال 89 به بخشهای مختلف و تشکر از تمامی همکاران ، به جایگاه استان در انتهای سال 89 از نظر درصد وصولی ، مانده مطالبات و ریسک اعتباری اشاره کرد و گفت : در سال گذشته درصد وصولی استان نزدیک به 20درصد رشد داشت که از نظررشد درصد وصولی رتبه سوم ، کاهش مانده مطالبات رتبه چهارم و رتبه پنجم کاهش ریسک اعتباری را در بین مدیریتها کسب کردیم و امیدواریم که کار ناتمام سال گذشته را به پایان ببریم و تغییرات چشمگیری برای بهبود وضعیت استان به وجود آوریم.
بر اساس این گزارش ، مدیر ستادی بانک در استان به مزیت های خط مشی سال 90 اشاره و بیان کرد : در خط مشی جدید جای هیچ گونه بهانه ای وجود ندارد و پرداخت تسهیلات SME، کمیته امداد ،آبیاری تحت فشار ،هدفمندی یارانه ها ،مسکن روستایی ،ماشین آلات و پیگیری این تسهیلات مورد تاکید و انتظار بانک است .
وی اختیارات روسای شعب در پرداخت تسهیلات بدون اعمال میانگین و پرداخت تسهیلات با ماهیت تجهیز منابع بدون گزارش کارشناس و ارزیاب را از دیگر نقاط قوت خط مشی سال 90 دانست .
این گزارش می افزاید ؛ مدیر استان در بخشی از سخنانش به ارتباط موثرروسای شعب با فرمانداران ، بخشداران ،مسئولان محلی و به نقش موثر ارتباطات در دنیای امروز تاکید و از تمامی همکاران شعب خواست در حفظ اسرار مشتریان کوشا و از ورود به مسائل شخصی مشتریان پرهیز کنند .
مهندس کشمیر شکن همچنین به برگزاری مکرر و مستمر جلسات بخشنامه خوانی ، پاسخ دقیق و سریع به نامه ها ، نظرخواهی های مدیریت از روسای شعب و بالا بردن سطح علمی روسا در آموزش مهرگستر تاکید کرد .
لازم به ذکر است در ادامه جلسه تعدادی از روسای شعب به نمایندگی از شعب استان به بیان دیدگاهها ، نقطه نظرات و نکات مثبت خط مشی ابلاغی و برنامه اجرایی سال 90 در باره خط مشی وصول مطالبات ،خط مشی اعتباری و خط مشی بازاریابی پرداختند و همچنین در پایان این همایش از روسای برتر قدردانی شد.

قالب دلخواه شما