قدردانی از بانک کشاورزی در بازدید از 2واحد صنعتی و تولیدی

قدردانی از بانک کشاورزی در بازدید از 2واحد صنعتی و تولیدی

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل به همراه معاون هماهنگی  امور اقتصادی استانداری اردبیل و فرماندار شهرستان سرعین روز سه شنبه 24تیرماه99 از 2واحد صنعتی و تولیدی آراکس و قارچ سبلان بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان اردبیل، در این بازدید ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی  امور اقتصادی استانداری اردبیل از شرکت های آراکس و قارچ سبلان بعنوان 2واحد نمونه کشوری یاد کرده و از بانک کشاورزی در راستای پرداخت تسهیلات و حمایت از این واحد های تولیدی قدردانی کرد.

 

فرماندار شهرستان توریستی سرعین نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مدیریت یکی از فاکتورهای مهم موفقیت در عرصه تولید است، از نقش کارآفرینان در مواقع بحرانی مواردی را مطرح کرده و اظهار داشت: حمایت های ارزشمند بانک کشاورزی درعرصه تولید به روشنی پیداست که جای بسی قدردانی دارد.

 

رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل نیز با ارائه توضیحاتی کوتاه از نقش این بانک در عرصه تولید و کشاورزی گفت: افتخار می کنیم که خدمات بانک کشاورزی در پیشانی اقتصاد کشور به زیبایی می درخشد.

 

در ادامه این جلسه احدی مدیر شرکت های آراکس و قارچ سبلان با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های این شرکت اظهار داشت: موفقیت هایمان را مرهون حمایت های ارزشمند بانک کشاورزی می دانیم که جا دارد از این بانک مردمی قدردانی کنیم.

 

این گزارش می افزاید، شرکت آراکس یکی از تولیدکننده های مطرح کشور در زمینه بتن سبک و مبلمان شهری بوده و شرکت قارچ سبلان نیز یکی از تولیدکنندگان برتر قارچ خوراکی، کمپوست  و سایر فرآورده های قارچی می باشد.

قالب دلخواه شما