فرآیند ساده سازی در شعب راهکار مناسبی برای ارتقای بانک است

فرآیند ساده سازی در شعب راهکار مناسبی برای ارتقای بانک است

 دکتر محمد طالبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در شورای برنامه ریزی شعب استان تهران که با محوریت برنامه ریزی عملیاتی در سال جاری برگزار شد ، گفت: فرآیند ساده سازی در شعب راهکار مناسبی برای ارتقای بانک است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان تهران ، اولین شورای برنامه ریزی شعب استان تهران که با حضور آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی، میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری، مدیران گروههای مدیریت و روسای شعب استان تهران روز چهارشنبه یازدهم خردادماه در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد ، دائم امید مدیر شعب بانک در استان تهران تحلیلی از عملکرد مدیریت استان تهران در سال 89 ارائه کرد و توفیقات به دست آمده در شاخص های مالی، تجهیز منابع و وصول را از برنامه ریزی موزون و هماهنگ و هم فکری و هم اندیشی سیستم مدیریتی شعب با مدیران ستادی، پتانسیل منطقه و تلاشهای هدفمند کلیه همکاران شعب در بخشهای مختلف ناشی دانست .
وی هم چنین از امتیازات و اختیارات تفویض شده به مدیریت و اعتمادی که مدیر عامل بانک درتحقق اهداف استراتژیک شعبه محوری و ارزش آفرینی به مشتریان مبذول داشته اند تشکر و قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش ، در ادامه دکتر طالبی ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15خرداد، گزارش ارائه شده از عملکرد استان را نتیجه زحمات مجموعه همکاران این استان دانست و افزود: حضور من در این جلسه تنها به منظور قدردانی از زحمات شما همکاران است.
وی مدیریت استان تهران را مدیریتی موفق در عرصه های مختلف برشمرد و تصویر واضحی که از بانک در اذهان مشتریان نقش بسته است را از نتایج این توفیق دانست.
دکتر طالبی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال90 به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری(مد) گفت : شما در صحنه عملیاتی بانک ، مجریان اصلی سیساستهای بانک هستید. برداشتهایی که از موفقیت و مسیر بانک دارید بسیار موثر است. اکنون شرایط نظام بانکی ما در مسیر سیاست های اصل 44 و خصوصی سازی قرار گرفته است زیرا حضور بانک های خصوصی و احتمالا حضور بانک های خارجی در آینده فضایی رقابتی را برای بانکداری به وجود آورده است، لذا وفق پذیری بانک ها در مواجهه با رقبا و محیط رقابتی و همچنین هوشمندی همکاران یکی از عوامل موثر در ادامه فعالیت های روند بانک است.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک گفت : بانک کشاورزی در بسیاری از زمینه ها موفقیت های چشمگیری کسب کرده است.
این گزارش می افزاید ؛ دکتر طالبی با اشاره به این که 80 درصد از رازو رمزهای موفقیت در خود مجموعه است گفت :از نشاط و روحیه شما همکاران لذت می برم. شما به من انرژی می دهید و نوع رفتار شما انرژی دهنده است.
دکتر طالبی فرآیند ساده سازی در شعب را راهکار مناسبی برای ارتقای بانک دانست و گفت : به اندازه 1900 رئیس شعبه ، 1900 ایده بانکی داریم. هم به اقتضای خود فرد و هم به اقتضای شعبه محل خدمت امکان و روش وجود دارد. هر رئیس شعبه خود یک فرصت و یک امکان است.ابتکار عمل و خلاقیت هایی که روسای شعب دارند مهمترین نکته ای است که می تواند در راس وظایف رئیس شعبه قرار گیرد. تا زمانی که رئیس شعبه خود را مجزا نبیند نمی تواند موفق شود. باید خودش تصمیم گیری کند و ابتکار عمل را در دست گیرد نه اینکه چشمش به راهکارهای مدیریتی باشد.
این گزارش می افزاید ‌؛ طراحی نرم افزار مرآت و نرم افزارCRM در بانک کشاورزی فرصت خوبی را برای شعب ایجاد کرده است بطوری که با این نرم افزار رئیس شعبه به مدیریت مشتری توجه خواهد کرد. بهتر است شاخص موفقیت شما این باشد که آیا توانسته اید به مشتری القا کنید که رئیس و کارمندان شعبه توجه بسیار زیادی به او دارند.
لازم به ذکر است در این مراسم همچنین آتشی اشاعه فرهنگ تجهیزمنابع و تیمارداری از مشتریان و فراگیر شدن این فرهنگ در بانک را الزامی دانست و لزوم توجه به قیمت خدمات ارائه شده، کیفیت و تنوع خدمات و جذابیت آن و اعتلای برند سازمانی را از مهمترین مسائل موثر در تجهیز منابع برشمرد.
وی افزود: فرآیند فروش یک فرآیند انسانی و احساسی است و همکاران باید رابطه عاطفی خوبی با مشتریان برقرار کنند.ما باید از فرصتهایی که طرح ایران و حساب 77مهرگستر برای جذب منابع ارزان قیمت ایجاد کردند، حداکثر استفاده را ببریم.پرداخت سهام عدالت و یارانه ها نیز با توجه به اینکه مراجعان زیادی دارد ، فرصتهای خوبی را برایمان ایجاد کرده است.
خاطر نشان می سازد در این مراسم همچنین شورچی و میرزایی توضیحات مبسوطی را در حوزه فعالیت های مربوطه ارائه کردند و این جلسه با تشکیل پانل پرسش و پاسخ خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما