مدیر شعب بانک در استان کرمان: 3برابر حق بیمه های دریافتی غرامت پرداخت کردیم

مدیر شعب بانک در استان کرمان: 3برابر حق بیمه های دریافتی غرامت پرداخت کردیم

یک دوره کلاس آموزشی استاندارد سازی روش های ارزیابی خسارت باغات پسته در مورخ 5 تیر ماه سال جاری طی دو روز در محل مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی استان و به میزبانی گروه خدمات بیمه ای مدیریت کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی ، ‌سید مهدی خیاط حسینی مدیر گروه خدمات بیمه ای استان گفت : گروه خدمات بیمه ای استان با توجه به شرایط اقلیمی ویژه حاکم بر استان توانسته است عملکرد مطلوبی را در سال زراعی 88 – 89 از خود برجای گذارد.
در ادامه این مراسم سعید ربیع پور مدیر ستادی کرمان از گسترش و ترویج فرهنگ بیمه ای در استان خبرداد و بیان داشت :‌ تلاش برای تغییر نگرش بیمه گزاران نسبت به امر بیمه از دیدگاه درآمدی به دیدگاه هزینه ای بودن بیمه در دستور کار قرار دارد. وی در ادامه اظهار داشت :‌ در سال زراعی 89 – 88 با دریافت 167 میلیارد حق بیمه از 161 هزار نفر بیمه گذار توانستیم حدود سه برابر حق بیمه های دریافتی را غرامت پرداخت کنیم.
مدیر ستادی کرمان در ادامه افزود : حرکت در ظرفیت های موجود بدون ارتقاء کیفیت ها امکان پذیر نخواهد بود که این امر نیز به طور ویژه نسبت به قبل مد نظر است.
گفتنی است این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب از صندوق مرکزی بیمه کشاورزی و تدریس آموزشهای لازم به بیش از 40 نفر از ارزیابان خسارت صندوق های بیمه سراسر کشور طی دو روز پایان یافت.

قالب دلخواه شما