نشست مشترک روسای شعب بانک کشاورزی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

نشست مشترک روسای شعب بانک کشاورزی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

نشست مشترکی با حضورمهندس بهشتی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان ، مهندس تورنگ رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان ، روسای شعب بانک در استان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر در راستای تزریق اعتبارات و توسعه بخش کشاورزی استان به پیشنهاد بانک کشاورزی در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،مهندس بهشتی در این نشست با اشاره به ماده 8 قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت : تامین سوخت کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات لازم در این بخش از راهبردهای مهم بانک کشاورزی است و باید گردش کار در خصوص تسهیلات بین بانک و سازمان جهاد کشاورزی استان تسریع بیشتری پیدا کند .
مدیر شعب بانک در استان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح روند پرداخت تسهیلات بین سازمان جهاد کشاورزی و بانک پرداخت و تاکید کرد باید تسهیلات در سرفصلهای 6 گانه با سرعت بیشتری به بخش تزریق شود .
بر اساس این گزارش ، مهندس بهشتی پرداخت تسهیلات قابل پرداخت در بخشهای 6 گانه را 24/522 میلیارد ریال عنوان و اقدامات بانک با هدف ساده سازی روشهای پرداخت در شرایط هدفمند کردن یارانه ها را تشریح کرد .
این گزارش می افزاید؛ درادامه این نشست مهندس تورنگ رئیس سازمان جهاد کشاورزی که در آخرین روز کاری خود قبل از بازنشستگی در این جلسه حضور داشت ضمن تشکر از فعالیتهای بانک کشاورزی استان در توسعه بخش کشاورزی گفت : ارزیابی های بانک بسیار قابل اتکاء و کارشناسانه است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقدینگی بانک و برگشت سرمایه به بانک و تزریق مجدد آن به این بخش سخن گفت و افزود: البته در باره هدفمند کردن یارانه ها بحث منابع و مصارف مطرح نیست .
لازم به ذکر است در این نشست همچنین مهندس تورنگ مساعدت شایسته بانک کشاورزی به مرغداریهای استان را ستودنی وصف کردو از حاضران خواست همه دست به دست هم دهیم تا تسهیلات راحتر به بخش کشاورزی تزریق شود .





قالب دلخواه شما