جلسه دفاعیه ارزیابی عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان قزوین با حضور نمایندگان استانداری برگزار شد

جلسه دفاعیه ارزیابی عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان قزوین با حضور نمایندگان استانداری برگزار شد

جلسه دفاعیه ارزیابی عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان قزوین با حضور نمایندگان استانداری در محل دفتر مدیر استان روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه سالجاری برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین ، در این جلسه که با حضور رافعی دهکردی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قزوین ،مدیران گروه ها ،کارشناسان مربوطه و نمایندگان استانداری برگزار شد ،عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان قزوین در دو گروه شاخصهای عمومی و اختصاصی در سال 89 مورد بررسی قرار گرفت .
رافعی دهکردی طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان استانداری جلسات کارشناسی برگزار شده در خصوص ارزیابی شاخصهای مورد بحث را مثبت ،وارزیابی دستگاه ها را فرصت مغتنمی برای شناخت نقاط ضعف و قوت و بهبود وضعیت موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مشتریان و ارباب رجوع توصیف کرد .
در ادامه آذری رئیس گروه ارزیابی استانداری ضمن قدردانی و تشکر از حضور و شرکت مدیریت بانک کشاورزی استان قزوین در ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرائی در سال 89 رشد و بهبود وضعیت شاخصهای عمومی مدیریت بانک کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد .
بر اساس این گزارش ،عملکردکلیه دستگاههای اجرائی هر ساله در شاخصهای عمومی و اختصاصی توسط استانداری مورد ارزیابی و از برگزیدگان در جشنواره شهید رجائی تجلیل به عمل می آید.

قالب دلخواه شما