مهندس فهیمی مدیر استان لرستان در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیما:نحوه قرعه کشی وامتیاز دهی به حسابهای قرض الحسنه را تشریح کرد

مهندس فهیمی مدیر استان لرستان در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیما:نحوه قرعه کشی وامتیاز دهی به حسابهای قرض الحسنه را تشریح کرد

مهندس علی اکبر فهیمی مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان در مصاحبه با خبر نگار صدا و سیما نحوه قرعه کشی و امتیاز دهی به حسابهای قرض الحسنه را تشریح کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی مدیریت لرستان، مهندس فهیمی با اشاره به قوانین ومقررات حاکم بر قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه گفت : در بانک کشاورزی حداقل مبلغ قابل قبول برای شرکت در قرعه کشی یکصد هزار ریال است و در برنامه رایانه ای قرعه کشی نیز برای هر یکصد هزار ریال که روزانه در حساب قرض الحسنه بماند یک امتیاز تعلق می گیرد که در روز قرعه کشی هر امتیاز به یک شماره سریال منحصر بفرد تبدیل می شود و در نهایت قرعه کشی بین شماره سریالها صورت می گیرد . وی افزود در سایر بانک ها نیز این رویه برقرار است اما ممکن است حداقل مبلغ تعیین شده برای شرکت در قرعه کشی در بعضی از بانکها متفاوت باشد.
وی ادامه داد : در مجموع دو عامل در تعیین میزان امتیازات یک حساب موثر هستند عامل اول مبلغ حساب و عامل دوم مدت زمان است یعنی هرچه مبلغ یک حساب بیشتر باشد و مدت زمان بیشتری در حساب قرض الحسنه بماند امتیاز بیشتری به آن تعلق می گیرد و شماره سریالهای آن نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه شانس بیشتری نیز برای برنده شدن خواهد داشت . وی افزود: در عین حال نباید میزان امتیازات و شانس مبالغ پایین را نادیده گرفت چون همانطور که اشاره کردم برای هر یکصد هزار ریال روزانه یک امتیاز برای شرکت درقرعه کشی اختصاص می یابد و مبالغ پایین نیز در قرعه کشی همه جوایز شرکت داده می شوند و نباید تصور شود که جوایز ممتاز فقط به مبالغ بالا تعلق می گیرد بلکه تمام حسابها با هر مبلغی (بیش ازیکصد هزارریال) در قرعه کشی جوایز شرکت داده می شوند و برخی از برندگان جوایز خودرو بانک کشاورزی در هردوره مبالغ پایین در حد 100 هزار یا 200 هزار ریال در حساب داشته اند اما طبعآ حسابهای با مبلغ بالا و مدت زمان بیشتر امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهند داشت . وی تصریح کرد : تمام جوایزی که تاکنون بانک کشاورزی به مردم و سپرده گزاران وعده داده است قرعه کشی شده و به برندگان نیز اهداء شده اند .
فهیمی در پایان خاطر نشان کرد : نهادهای قانونی نظارت بسیار دقیقی برقرعه کشی بانک ها دارند و هیچ گونه امکانی برای دخل تصرف در آن وجود ندارد.

قالب دلخواه شما