برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی و سازمان آب و برق در استان خوزستان

جلسه مشترک مدیریت بانک کشاورزی استان خوزستان با معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان به منظور همکاری مشترک، انعقاد تفاهم نامه و تسهیل در مراودات مالی در مورخ14 مردادماه 1399 در محل سازمان آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی خوزستان در این نشست که با حضور محسن صفدری مدیر کل بانک کشاورزی استان خوزستان و نورالدین بازگیر معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق استان همراه بود، درخصوص تفاهم نامه همکاری شرکت مدیریت منابع آب کشور با بانک کشاورزی، درجهت خرید و نصب کنتورهای حجمی چاه های کشاورزی و مراودات مالی  گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در این نشست محسن صفدری مدیر کل بانک کشاورزی استان خوزستان از ضرورت همکاری و هماهنگی تمام سازمانها، نهادها و ادارات در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به بخش کشاورزی سخن گفت و آمادگی بانک کشاورزی را در جهت حمایت حداکثری از بخش کشاورزی اعلام نمود.

در پایان این دیدار تفاهم نامه ای در خصوص پرداخت تسهیلات به کشاورزان جهت تهیه کنتورهای حجمی چاههای آب کشاورزی، همکاری در مراودات مالی و تمرکز حساب شرکتهای مولد کنتورهای حجمی منعقد شد.

قالب دلخواه شما