دیدار مدیر ستادی بانک در استان همدان با حجه الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان

دیدار مدیر ستادی بانک در استان همدان با حجه الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان

آقای حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در همدان همراه با جمعی از معاونین و کارشناسان مسئول مدیریت شعب بانک ، با حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار ابتدائا مدیر ستادی بانک با اشاره به وظیفه خطیر ماموریت اجتماعی بانک کشاورزی در ارائه خدمت به مردم در اقصی نقاط استان در بهبود وضع کسب و کار و وضعیت معیشتی مردم ، گزارشی از عملکرد این بانک در سال 1398 را ارائه داد . پرداخت  بیش از 40 هزار فقره تسهیلات با مبلغ بیش از 16 هزار میلیارد ریال  ، پرداخت 2775 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 858 میلیارد ریال در سال 98 و 1200 فقره به میلغ 631 میلیارد در 4 ماهه ابتدایی سال 99 ، سهم 50 درصدی بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بین 4 بانک عامل استان و تحقق بیش از 112 درصدی جذب این تسهیلات در بانک کشاورزی استان و پرداخت 318 فقره تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ 1645 میلیارد ریال ، در بخش نهادهای حمایتی تسهیلات اشتغال پایدار روستائی ، پرداخت 901 فقره تسهیلات مجموعا به مبلغ 377 میلیارد ریال. پرداخت تسهیلات برای 49 گلخانه با 560 میلیارد ریال و واریز 5140 میلیارد ریال بهای گندم گندمکاران استان از مجموع 7813 میلیارد ریال بهای 309 هزار تن گندم خریداری شده تاکنون.

وی همچنین به برخی دیگر از اقدامات بانک در استان اشاره کرد و از خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی، مشارکت در ساخت مدرسه با اعتبارات بانک کشاورزی  در یکی از روستاهای همدان و سهم عمده این بانک در سپرده های سیستم بانکی استان اشاره کرد و یاد و خاطره شهید بیت المال بانک کشاورزی ، شهید عبدالرحمان نفیسی را گرامی داشت.

در ادامه ، حجه الاسلام و المسلمین شعبانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با تقدیر از عملکرد بانک کشاورزی در استان از زحمات بی شائبه کارکنان این بانک در خدمت رسانی به مردم و بویژه جامعه روستائی که عمده فعالیت آنها در استان همدان در بخش کشاورزی متمرکز است تشکر کرد و حسن خلق کارکنان شعب بانک کشاورزی در نگاه غیر تبعیض آمیز به مشتریان را ستود . تقویت بیش از پیش بنیه اقتصادی جامعه کشاورزی استان با بهره گیری از منابع بانک کشاورزی و نظارت بر پرداخت تسهیلات، در راستای ممانعت از انحراف در مصارف بخش کشاورزی از توصیه های ایشان بود.

قالب دلخواه شما