بانک کشاورزی استان مازندران در سال 89 ،10 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک کشاورزی استان مازندران در سال 89 ،10 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

نشستی صمیمی با مشتریان شعبه کیاکلا با هدف تحکیم روابط با مشتریان و بهره گیری از نقطه نظرات آنها با حضور مهندس بهشتی مدیر شعب بانک در استان ، عیسی سلیمانی مدیر گروه بازاریابی ، حجت الاسلام یوسفی امام جمعه شهر کیاکلا ، پیرفلک فرماندار قائمشهر ،اعضای شورای شهر کیاکلا و تنی چند از مسئولان این شهر در تالار قباد کیاکلا برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان، مهندس بهشتی مدیر شعب بانک در استان هدف بانک کشاورزی را در ارتقاء بخش کشاورزی دانست و گفت : افتخار کارکنان بانک کشاورزی این است که به قشری خدمت می کنند که تولید غذا می کند .
وی در ادامه با اشاره به روند شکل گیری و تاریخچه بانک کشاورزی و قدمت 78 ساله آن اظهار کرد : بانک کشاورزی با پشتوانه 78 ساله خود و پشت سرگذاشتن فراز و نشیب بسیار امروز دارای بزرگترین شبکه بانکداری الکترونیک در شبکه بانکی کشور است .
مهندس بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : منابع در بخش کشاورزی محدود و تقاضا نامحدود است و باید تخصیص بهینه صورت گیرد و در این راستا تلاش می کنیم با همت شما منابع بیشتری برای تزریق به بخش کشاورزی جمع آوری کنیم .
بر اساس این گزارش ،مدیر شعب بانک در استان مازندران با اشاره به این که در سال گذشته 18 هزار میلیارد تسهیلات توسط شبکه بانکی استان در بخش کشاوری پرداخت شد که 10 هزار میلیارد آن توسط بانک کشاورزی صورت گرفته است ، افزود: تسهیلات بانک کشاورزی هدفمند و جهت دار برای تولید و افزایش بهره وری است و در این راستا اصلاح ساختار مرغداریها ، گاوداریها با توجه به هدفمندی یارانه از اقدامات موثر بانک کشاورزی است .
وی همچنین پرداخت بالغ بر 900 دستگاه تراکتور ، کمباین و ادوات کشاورزی را برای افزایش بهره وری تولید در بخش کشاورزی برشمرد .
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این نشست حجت الاسلام امام جمعه کیاکلا با اشاره به ماه مبارک رمضان و بهره مندی از فضایل این ماه گفت : دست کشاورز را گرفتن هنر و ثواب است زیرا دست کشاورز دست تولید ، رزق و روزی است و خداوند در قرآن کریم توصیه زیادی بر این مهم دارد .



قالب دلخواه شما