بانک کشاورزی ، بانکی مردم نهاد است

بانک کشاورزی ، بانکی مردم نهاد است

بانک کشاورزی استان هرمزگان با هدف جذب بازارها و منابع مالی جدید ، همچنین ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های الکترونیکی pos و ATM به مسافرین جزیره قشم روز پنجشنبه 19 مرداد ماه سالجاری با مدیریت امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل جلسه داد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان در نشستی مشترک با دارش مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم پیرامون حضور بانک کشاورزی در عرصه خدمت رسانی به مسافرین جزیره قشم گفتگو کرد .
بر اساس این گزارش، در این جلسه دارش از خدمات ارزنده بانک کشاورزی و تعامل دو سویه با سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی کرد و افزود : حضور این بانک در نقاط مختلف جزیره از قبیل اسکله لافت ، گمرک ، اسکله شهید ذاکری ، بندر بهمن و مجتمعهای تجاری فعال قشم از اهداف این سازمان است ، وی تصریح کرد : بانک کشاورزی با همت پرسنل ساعی و خدمات نوین خود می تواند پاسخگوئی نیاز مردم باشد .
در ادامه این نشست قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز از اعتماد و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با این بانک قدردانی کرد و افزود : بانک کشاورزی با خدمت متنوع و تجهیزات الکترونیکی از آمادگی لازم جهت ارائه خدمت به مسافرین این منطقه برخوردار است .
وی تاکید کرد : بانک کشاورزی یک بانک مردم نهاد است و از جایگاه خوبی در بین آحاد جامعه برخوردار است .
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد این بانک با خدمات متنوع خود بتواند پاسخگوی مردم و مسافرین باشد .
مدیر شعب بانک کشاورزی در بخش دیگر از جلسه خواستار تمرکز قسمتی از حسابهای سازمان منطقه آزاد قشم نزد شعب این بانک شد که این موضوع با استقبال اعضای جلسه مواجه شد .
این گزارش می افزاید ؛ قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در حاشیه این دیدار از بخشهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم و اسکله شهید ذاکری نیز بازدید بعمل آورد .







قالب دلخواه شما