مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع كشاورزان شهرستان زرين دشت:برای حمايت از بخش كشاورزي ، پرداخت هاي خارج از بخش را متوقف كرده ايم

مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع كشاورزان شهرستان زرين دشت:برای حمايت از بخش كشاورزي ، پرداخت هاي خارج از بخش را متوقف كرده ايم

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با كشاورزان زرين دشت گفت: خوشبختانه در بانک کشاورزی امکانات خوبی برای بخش کشاورزی فراهم شده است که می توان با استفاده از این امکانات، بخش کشاورزی کشور را توسعه بیشتری داد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بانک کشاورزی استان فارس، خدارحمی در این نشست که عصر روز شنبه یکم شهریورماه برگزار شد به تشریح برنامه های این بانک در حمایت از بخش کشاورزی پرداخت و  به ظرفیت هاي اين منطقه اشاره کرد و گفت: بانك كشاورزي در زمينه توسعه مكانيزاسيون و خريد ماشين آلات نظير تراكتور و دنباله بندها  و ... بدون محدوديت تسهيلات پرداخت مي كند .

وی  با اشاره به اینکه توسعه گلخانه ها در سالهاي اخير مورد توجه بوده است  خاطرنشان کرد: به منظور حمايت از بخش كشاورزي، پرداخت هاي خارج از بخش را متوقف كرده ايم.

خدارحمی با بیان این مطلب که طی سنوات قبل و سال جاری مساعدت لازم برای تکالیف قانونی از جمله بند خ ماده 33و تبصره 35وتبصره 16وبند ل به منظور تعیین تکلیف واستمهال بدهی واحدهای تولیدی معمول شده است، گفت: هم اینک بانک کشاورزی با استفاده از  ظرفیت های داخلی همکاری لازم را برای تقسیط بدهی واحد هایی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند معمول خواهد داشت.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما