برگزاری مراسم جشن شکرگزاري ارتقاء درجه شعبه ممتاز مرودشت استان فارس


به دعوت پرسنل شعبه ممتاز مرودشت استان فارس ، مراسم جشن شکرگزاري به مناسبت ارتقاء درجه شعبه به ممتاز ، در محل این شعبه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس در ابتداي این جلسه که با حضور مدير استان ، معاونین ، مسئول حراست استان و کارکنان شعبه برگزار شد ، تاج بخش رئيس شعبه مرودشت ضمن خوشامد گويي ، به بيان آمار و عملكرد كلي و دلائل موفقیت شعبه پرداخت و گفت : 10 درصد میزان تولیدات کشاورزی کشور در استان فارس و 15 درصد از تولیدات استان به میزان 1700 تن محصولات کشاورزی در شهرستان مرودشت صورت می گیرد ، همچنین بزرگترین ناوگان ماشین آلات کشاورزی کشور در این شهرستان می باشد که از مجموع 5100 دستگاه انواع کمباین استان ، 3200 دستگاه مربوط به این شهرستان می باشد که به کلیه استان های کشور خدمات ارائه می دهند.
پس از آن مهندس رزاق منش مدیر شعب بانک در استان ، به پتانسیل های بسیار مهم شهرستان مرودشت اشاره کرد و گفت : ارتقاء درجه شعبه به ممتاز ، بایستی کلیه شاخص ها از جمله کیفیت خدمات به مشتریان ، سرعت در ارائه خدمات مطلوب ، نوع نگاه همکاران شعبه به خدمت رسانی و ... را ارتقاء دهد. رزاق منش در ادامه به اهمیت وصول مطالبات ،كاهش ريسك اعتباري ، پیگیری جدی وصول مطالبات از طریق دعوت از بدهكار ، ضامن و وثيقه گذار جهت حضور درشعبه و در زمینه تجهیز منابع توجه ویژه به رضايت كاركنان بعنوان مهمترین اصل موثر در تجهیزمنابع ، انتقال اطلاعات مورد نياز به همكاران و بطور كلي قرار گرفتن كليه كاركنان در يك مسير و پيگيري مستمر به منظور نهادينه شدن اين موضوع اشاره کرد و خواستار تلاش همه جانبه همکاران در حفظ جایگاه شعبه شد.
در پایان با اهداء هدیه و لوح سپاس توسط مدیر استان از زحمات کلیه کارکنان شعبه قدردانی شد.

قالب دلخواه شما