بیمه ماشین الات کشاورزی توسط بانک کشاورزی

بیمه ماشین الات کشاورزی توسط بانک کشاورزی

بانک کشاورزی اقدام به پوشش بیمه ای ویژه ماشین الات کشاورزی کرده است.
مهندس سید حسین حسینی مدیر شعب بانک کشاورزی استان گیلان طی یک مصاحبه مطبوعاتی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به نقش و اهمیت جایگاه مکانیزاسیون در رشد و توسعه بخش کشاورزی ، بانک کشاورزی اقدام به پوشش بیمه ای ماشین آلات کرده است . مهندس حسینی در بخش دیگری از سخنانش هدف ازبیمه را سهولت دسترسی متقاضیان به منابع مالی ، محافظت از منافع مشتریان و بانک در دوران باز پرداخت تسهیلات اعلام و خاطر نشان کرد: بسته های بیمه ای شامل بسته بیمه ای عام وجامع است وتمامی ماشین آلات کشاورزی را شامل می شود.
مدیر شعب بانک در استان در پاسخ به سوال مطرح شده در خصوص تفاوت بسته های بیمه ای عام وجامع خاطر نشان شد :در بسته بیمه ای جامع علاوه بر بیمه بدنه ، بیمه شخص ثالث وبیمه عمر مانده بدهکار گیرندگان تسهیلات که دربحث بیمه عام مطرح است، بیمه اعتباری نیز افزوده شده است .
مهندس حسینی در ادامه گفت : بیمه های بدنه وعمر مانده بدهکار برای کل مدت باز پرداخت تسهیلات و بیمه شخص ثالث تنها برای یک سال است.
شایان ذکر است مدیر شعب بانک کشاورزی استان گیلان ضمن اشاره براین مطلب که کشورعزیزمان از نظر فراوانی وتنوع وقوع حوادث غیر مترقبه در رتبه ششم جهان قرار گرفته است بر ضرورت تامین پوشش های بیمه ای برای محافظت منافع سرمایه گذاران وسرمایه ها در برابر این حوادث تاکید کرد و اهمیت آن را بار دیگر یادآور شد .

قالب دلخواه شما