تاکید نماینده مجلس شورای اسلامی برضرورت حمایت از بخش کشاورزی

تاکید نماینده مجلس شورای اسلامی برضرورت حمایت از بخش کشاورزی

دردیداربا حجت الاسلام والمسلمین بنایی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیر شعب بانک در استان و سایر مسئولان مدیریت برگزارشدبرضرورت حمایت بانک ازبخش کشاورزی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،در این دیدار نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن قدردانی ازعملکرد بانک در بخش کشاورزی اظهار داشت: استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقیلمی دارای شرایط خاص بوده ومستلزم حمایت ویژه دستگاههای ذیربط از کشاورزان و تولیدگنندگان بخش است و باید برای توسعه اقتصادی وکشاورزی شهر قم کوشش کنیم .
بر اساس این گزارش ، نماینده مردم قم همچنین با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات هدفمندی وجذب کامل اعتبارات مربوطه در استان شد.
این گزارش می افزاید ؛ در این دیدار خانی مدیر شعب بانک در استان در سخنانی ضمن ارائه عملکرد بانک کشاورزی استان به اهم حمایتهای مالی بانک پرداخت و توضیحات لازم را دراین خصوص ارائه کرد.
لازم به ذکر است خانی همچنین با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک کشاورزی به عنوان تنها نهاد مالی دولت دربخش کشاورزی به تشریح وتبیین اهداف وسیاستهای بانک بویژه استراتژیهای بانک کشاورزی درحمایت ازاجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و اولویتهای دولت خدمتگزاردربخش کشاورزی پرداخت.


قالب دلخواه شما