جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان کرمان در خصوص روند جذب اعتبارات هدفمند سازی یارانه ها

جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان کرمان در خصوص روند جذب اعتبارات هدفمند سازی یارانه ها

جلسه مشترکی بین سازمان جهادکشاورزی استان کرمان و مدیریت بانک در این استان روز چهارشنبه نوزدهم مرداد سال جاری با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر ستادی بانک در استان و جمعی از مدیران و کارشناسان جهادکشاورزی این استان در محل سالن مذاکرات این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در این جلسه عباس مولایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی از نهایی شدن بسته حمایتی هدفمندسازی یارانه های بخش کشاورزی به منظور حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی،طرح های بهینه سازی مصرف سوخت در واحدهای مرغداری ، گاوداری شیری ، کشاورزی حفاظتی ، خرید ماشین آلات و جایگزینی تراکتور و کمباین های فرسوده را شامل می شود.
وی در ادامه افزود: استفاده از تسهیلات بانکی این بسته حمایتی مستلزم مراجعه متقاضیان به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها و شعب بانک کشاورزی در سراسر استان است.
در ادامه این جلسه سعید ربیع پور مدیر ستادی استان کرمان بیان داشت : یکی از برنامه هایی که دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در نظر گرفته است، استفاده از منابع این قانون برای کمک به واحدهای تولیدی است که در این راستا بانک کشاورزی مبالغی را برای پرداخت تسهیلات به این واحدها اختصاص داده است. وی تصریح کرد در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده است و پرداخت ها در شعب بانک کشاورزی ادامه دارد.

قالب دلخواه شما