تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس مدیریت استان همدان

تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس مدیریت استان همدان

در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از پیشکسوتان شاخص همکار این دوران پرحماسه که بالاترین مدت اسارت را در استان همدان داشته اند ، طی مراسمی از همکار آزاده، جانباز، ایثارگرو برادر شهید حاج سیدحسن مهدیون که بمدت 9 سال و 8 ماه (از پیش از آغاز جنگ و توسط گروه کوموله اسیر و سپس تحویل نیروهای عراقی شده بود) در محل مدیریت استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان همدان در این مراسم که همکاران فرزند شهید مدیریت استان نیز حضور داشتند دکتر حیدرنژادیان مدیرشعب بانک در استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه سرافرازان هشت سال دفاع مقدس، از لزوم انتقال مفاهیم ارزشمند این دفاع به نسلهای آتی و ترویج فرهنگ شهادت و شجاعت سخن گفت و امنیت موجود را مرهون جانبازی های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم نامید. در ادامه مهدیون به ذکر خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

در پایان این مراسم ، یک عدد تندیس به انضمام لوح تقدیر که از طرف فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک کشاورزی ارسال شده بود به آزاده گرامی ، سید حسن مهدیون اعطا شد. لازم به ذکر است در هفته دفاع مقدس از 47 نفر از ایثارگران بانک در سطح استان با اعطای کارت هدیه مراتب تجلیل بعمل آمد.

قالب دلخواه شما