دیدار مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس با مدیر کل دادگستری استان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس به همراه مدیران بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان با ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی مدیر کل دادگستری استان فارس دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس ، در این جلسه که با حضور مدیران بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان برگزار شد ، مهندس رزاق منش مدیر شعب بانک کشاورزی استان به بیان مسایل و مشکلات موجود در حوزه بانکی پرداخت و گفت :
کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری ، خارج از چار چوب و مقررات و فراتر از اختیارات خود عمل می کند. وی با اشاره به اینکه در مراجع قضایی رویه واحدی در خصوص دعاوی حقوقی علیه بانک ها وجود ندارد خواستار استفاده از کارشناسان رسمی رشته امور بانکی در دعاوی بانک ها شد. رزاق منش در بخش دیگری از سخنان خود درخواست شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های بانکی در دستگاه قضایی را مطرح کرد و از عدم وجود رویه واحد در دعاوی ورشکستگی که در دادگاه ها علیه بانک ها مطرح می شود، یاد کرد.
در پایان موسوی مدیر کل دادگستری استان ، ضمن قدردانی از زحمات همکاران سیستم بانکی به بررسی مسایل عنوان شده از طرف بانک ها پرداخت و جهت بررسی مسایل و تسریع در رسیدگی موارد مطرح شده قول مساعد داد.

قالب دلخواه شما