آغاز پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانك كشاورزي


هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری از واریز 52 میلیاردریال غرامت بیمه محصولات کشاورزی به حساب کشاورزان و دامداران خسارت دیده در سال زراعی 99-98 استان خبر داد.
مدیر شعب بانک کشاورزی با اعلام این خبر افزود : بانک کشاورزی در راستای رسالت خود در حمایت از بخش کشاورزی استان با پرداخت این مبلغ ، واریز غرامت بیمه محصولات کشاورزی در استان را آغاز كرده و صندوق بیمه محصولات کشاورزی همچنان در حال بررسی و پرداخت غرامت سایر بیمه گذاران خسارت دیده است.
هوشنگ طاهری میرقائد در نشست مطبوعاتی خود گفت: در سال زراعی 99-98 صندوق بیمه محصولات کشاورزی در استان چهارمحال و بختتیاری با صدور بیش از 142 هزار بیمه نامه در زیر بخش های آبزیان ، محصولات زراعی ، باغی ، دام سبک و سنگین ، طیور ، منابع طبیعی , تنه درختان و ابنیه بیش از 90 در صد برنامه ابلاغی خود را تحقق بخشیده و حائز رتبه سوم کشوری در این زمینه شده است .
شایان ذکر است که در یک ماهه اول سال زارعی جاری(1400-1399) نیز با صدور بیش از 690 فقره بیمه نامه ، تا کنون 14 هزار دام سبک و سنگین ، 375 هزار قطعه طیور و 300هکتار از محصولات زراعی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است .

قالب دلخواه شما