قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی

قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی

دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس در دیدار با مهندس رزاق منش مدیر شعب بانک کشاورزی در استان از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان فارس، در این نشست رزاق منش به ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه سال جاری و مقایسه با مدت مشابه سال قبل پرداخت و با اشاره به پرداخت 23 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک کشاورزی در زیربخش های کشاورزی در 9 ماه گذشته افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد نشان می دهد .
وی به پرداخت 23 هزار میلیارد ریال  بهای گندم به کشاورزان اشاره کرد و گفت در طرح کشاورز کارت مبلغ 1380 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای خرید نهاده های کشاورزی از طریق شعب بانک کشاورزی در حال پرداخت است.
رزاق منش تصریح کرد: در سال زراعی ١٤٠٠-١٣٩٩ حدود 400 هزار رأس انواع دام سبک و سنگین ، 11 میلیون قطعه انواع طیور، 10 هزار هکتار باغ و عوامل تولید ، 30 هزار هکتار زراعی و منابع طبیعی و ... بیمه شده و در سال زراعی ٩٩-٩٨ مبلغ 700 میلیارد ریال غرامت پرداخت شده است.
بر اساس این گزارش، در این جلسه استاندار فارس با اشاره به نقش بانک کشاورزی در حوزه اقتصاد کشاورزی و سرمایه گذاری جدید برای توسعه علمی بخش کشاورزی ، اطلاع رسانی و نقش بیمه کشاورزی از طریق برگزاری جلسات منطقه ای را خواستار شدند.
در پایان استاندار فارس ضمن تشکر از خدمات بانک کشاورزی با اهداء لوح سپاس از عملکرد کارکنان بانک کشاورزی قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما