گزارش ویژه: بانک کشاورزی حامی تولید و کارآفرینان/ حمایت 1050میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مجتمع تولیدی مرغ گوشتی سپید ماکیان

گزارش ویژه: بانک کشاورزی حامی تولید و کارآفرینان/ حمایت 1050میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مجتمع تولیدی مرغ گوشتی سپید ماکیان

پرورش طیور در ایران در طی نیم قرن اخیرتحول عظیمی را گذرانده و تبدیل به صنعتی شده است که همراه با صنایع جانبی و زیر مجموعه های آن اکنون گسترده ترین فعالیت اقتصادی کشور را دارا می باشد.

افزایش تولید مرغ در ایران مرهون افزایش تقاضای داخلی از طریق تغییر فرهنگ تغذیه ای، رشد ورز افزون جمعیت و افزایش درآمد سرانه، ارزان تر بودن گوشت مرغ در مقایسه با سایر گوشت ها،سالم تر بودن گوشت مرغ در مقایسه با گوشت قرمز و بازگشت سریع سرمایه در صنعت مرغداری نسبت به سایر فعالیت های دامی است.

 از جمله برندهای برتر و پیشرو در صنعت طیور کشور مجتمع تولیدی سپید ماکیان است که به عنوان  بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور با سابقه 40 سال فعالیت، سهم عمده ای در سبد غذایی خانوارها ی ایرانی داراست.

فعالیت های این شرکت عبارت است از مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت،کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و در نهایت توزیع محصول نهایی می باشد.

بانک کشاورزی به عنوان حامی اصلی صنعت دام و طیور کشور در سیستم بانکی، همواره با اتخاذ سیاست های حمایتی خود از جهش تولید و با تامین مالی واحدهای تولیدی از تقویت و توسعه این صنعت پشتیبانی کرده است.

حمایت 1050 میلیاردریالی بانک کشاورزی ازچرخه تولید و توزیع مرغ گوشتی درمجتمع تولیدی سپیدماکیان، تداوم اعمال  سیاست های حمایتی این بانک از صنعت پر بازده مرغداری کشور است.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، زنجیره تولید و توزیع گوشت مرغ درمجتمع سپید ماکیان، شامل: مزارع مرغ گوشتی با ظرفیت 30میلیون قطعه،کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 90میلیون تخم مرغ، کارخانه خوراک دان با ظرفیت 360 هزار تن،مزارع مرغ مادر با ظرفیت500 هزار قطعه،کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت30میلیون قطعه و شبکه توزیع با ظرفیت 40کامیون حمل به عنوان یک طرح حمایتی این بانک در استان گیلان به صورت نظام مند، پویا، کارآفرین و با ظرفیت اشتغال  پایدار برای 3 هزار و 400  نفرنیروی انسانی در چرخه تولید صنعت طیور کشور فعالیت دارد.

 

قالب دلخواه شما