جذب 115 درصدی سهمیه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

جذب 115 درصدی سهمیه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های حمایتی دولت از بخش اشتغال روستایی گفت: ۱۱۵ درصد سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری جذب و به متقاضیان واجدشرایط پرداخت شده است.
هوشنگ طاهری روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای بخش کشاورزی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری که با حضور رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد،تاکید کرد: سهمیه این استان در تسهیلات اشتغال روستایی یک‌هزار و ۷۷۳ میلیارد ریال بود که با احتساب ۲۶۸ میلیارد ریال از منابع ملی، 2 هزار و ۴۱ میلیارد ریال برابر ۱۱۵ درصد سهمیه جذب و در قالب2 هزار و ۳۶۴ فقره پرونده پرداخت و این استان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.
وی افزود: بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری یک‌هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ برای ۳۲۶ فقره پرونده در حوزه کشاورزی، گلخانه، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت کرده است.
طاهری تصریح کرد: همچنین سهمیه استان برای پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی ۴۰۰ میلیارد ریال بود که با ۱۵۲ درصد افزایش، تاکنون ۶۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی یادآور شد:در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به کشاورزان زیرپوشش بیمه محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری ۷۹۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد که از این مبلغ تاکنون ۶۷۰ میلیارد ریال به کشاورزان خسارت‌دیده پرداخت شده و ۱۲۰ میلیارد ریال در حال پرداخت است.

 

 

 

قالب دلخواه شما