پرداخت بیش از نود و نه میلیارد و 943 میلیون تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده های کشاورزی توسط بانك كشاورزي چهارمحال و بختياري

پرداخت بیش از نود و نه میلیارد و 943 میلیون تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده های کشاورزی توسط بانك كشاورزي چهارمحال و بختياري

بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم در آذر ماه 99 تا کنون بیش از 99 میلیارد و 943 میلیون ريال تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده های کشاورزی پرداخت کرده است.
هوشنگ طاهری میرقائد، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان چهار محال و بختیاری ، روز چهارشنبه اول بهمن ماه جاری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:
تا پایان دی ماه ،1226 نفر از کشاورزان استان جهت استفاده از این تسهیلات برای انجام کشت های پاییزه شامل گندم ، کلزا، جو و ... به بانک کشاورزی معرفی شده اند ، که از این تعداد برای 1026 نفر کارت خرید نهاده های کشاورزی صادر و 725 فقره تسهیلات به مبلغ نود و نه میلیارد و 943 میلیون ريال پرداخت شده است و این روند کماکان در همه شعب استان ادامه دارد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان در خصوص نحوه استفاده از کشاورز کارت و تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارت گفت:
کشاورزان عزیز استان می توانند با استفاده از یکصد دستگاه pos بانک کشاورزی نصب شده در فروشگاه های معتبر فروشنده نهاده های کشاورزی، کارگزار سازمان خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر استان، از مبلغ تسهیلات پرداخت شده موجود در کشاورزکارت، برای خرید نهاده های کشاورزی استفاده كنند.
شایان ذکر است که بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری در جذب اعتبار و پرداخت این تسهیلات در رده استان های برتر کشور قرار گرفته است.

قالب دلخواه شما