پوشش اخبار دهه فجر / حمایت ۹۳۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک

پوشش اخبار دهه فجر / حمایت ۹۳۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک

بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید، اشتغال پایدار  و امنیت غذایی کشور ، با پرداخت 930 میلیارد ریال تسهیلات از راه اندازی مجتمع عظیم کشت و صنعت روژین تاک در کرمانشاه حمایت کرده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، این مجتمع  با مشارکت و حمایت 930 میلیارد ریالی بانک کشاورزی ، در راستای تحقق شعار جهش تولید و با هدف تکمیل زنجیره ی تولید و ایجاد بازاری مطمئن برای تولیدات کشاورزان، برای اولین بار در کشور  در قالب طرح خرید مبتنی بر قرارداد(contract farmin) با مشارکت بیش از ۳۶۰۰ کشاورز و در سطح ۶۰۰۰ هکتار از اراضی استان به اجرا درآمده است.

بر اساس این گزارش، مجتمع کشت و صنعت روژین تاک به عنوان یکی از طرح های شاخص و برجسته استان کرمانشاه با حمایت های بانک کشاورزی، اشتغال ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳۶۰۰ نفر کشاورز و بیش از ۲۶۰۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم و فصلی(در مزارع کشاورزی، حمل و نقل و ...) فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید: محصولات روژین تاک شامل رب گوجه فرنگی، انواع کنسروهای گوجه فرنگی، انواع سس گوجه فرنگی و مایونز، سالاد و ... است. همچنین این کارخانه دارای خطوط تولید کامل شامل تولید قوطی و خط لاک زنی بوده و یکی از واحدهای فعال و صادر کننده رب و انواع فرآوردهای گوجه فرنگی، به کشورهای روسیه، افعانستان و عراق و ... است .

قالب دلخواه شما