بخشـودگی 6 میلیـارد ریـال از جرایم تسهیلات بدهکاران خسارت دیده بانک کشاورزی استان گلستـان

بخشـودگی 6 میلیـارد ریـال از جرایم تسهیلات بدهکاران خسارت دیده بانک کشاورزی استان گلستـان

مهندس کیوان علی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان عملکرد این بانک را در خصوص مصوبه هیئت دولت مبنی بر بخشودگی جرایم تسهیلات بدهکاران کشاورز و روستائی خسارت دیده را اعلام نمودند .
علی نژاد در این خصوص گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت محترم دولت ، با اطلاع رسانی گسترده ای که صورت گرفت ، همکارانمان سعی کردند بدهکاران مشمول مصوبه را شناسائی و نسبت به مساعدتهای قانونی عمل نمایند که تا پایان موعد مقرر یعنی پایان سال 1386 ، قریب به 6000 نفر از این مساعدت بهره مند شدند و جرایم آنها که جمعاً به مبلغ 6035 میلیون ریال بوده بخشوده شد و مانده بدهی آنان برای مدت تا 3 تا 5 سال تمدید شد .
وی در خصوص شرایط اعمال مساعدت گفت : این مصوبه صرفاً مشمول بدهکارانی میشود که از اردیبهشت 1376 تا اردیبهشت 1386 دارای بدهی معوق بوده و همچنین مبلغ تسهیلات دریافتی آنان از 50 میلیون ریال کمتر می باشد . وی گفت : این مصوبه صرفاً تا پایان سال گذشته قابلیت اجراء داشته .
مهندس علی نژاد در پایان اظهار امیدواری نمودند با ترویج فرهنگ خوش حسابی مردم خوب استان و بازپرداخت به موقع بدهیها امکان برنامه ریزی مناسب برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی استان خصوصاّ بخش کشاورزی هم فراهم آید .

قالب دلخواه شما