مهندس ماهیکار در چهارمحال و بختیاری: افتخار می‌کنیم نیروی انسانی بانک کشاورزی از نظر تخلف کمترین و از نظر تخصص بالاترین درصد را در نظام بانکی کشور دارد

مهندس ماهیکار در چهارمحال و بختیاری: افتخار می‌کنیم نیروی انسانی بانک کشاورزی از نظر تخلف کمترین و از نظر تخصص بالاترین درصد را در نظام بانکی کشور دارد

مهندس داور ماهیکار عضو هیات مدیره و رضوی مدیرامورنظارت وبازرسی روزهای دوشنبه وسه شنبه  نهم و دهم اردیبهشت ماه طی سفر خود به استان چهارمحال وبختیاری از تعدادی از شعب بانک دراستان بازدید وبا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) دراستان مذاکره حضوری داشته و در اولین همایش روسای شعب درسال جاری شرکت نمودند.
عضو هیات مدیره بانک به همراه مدیرامورنظارت وبازرسی، مدیر ستادی، مدیر مالی، اداری وپشتیبانی، مدیر بانکداری الکترونیک وتعدادی از کارشناسان مدیریت شعب بانک دراستان،ازشعب سازمان جهاد کشاورزی، شهرکرد، فارسان وساختمان جدید شعبه مدیریت بازدید کردند.
در ادامه، اولین همایش روسای شعب استان با حضور عضو هیات مدیره، مدیر امور نظارت وبازرسی، مدیران ستادی، کارشناسان وروسای شعب بانک دراستان به منظور بحث وتبادل نظر پیرامون خط مشی تجهیز منابع، اعتباری ووصول مطالبات بانک دراستان تشکیل شد.
در این همایش حاتمی مدیر ستادی شعب بانک دراستان گزارش جامعی درخصوص وضعیت جغرافیایی استان و عملکرد بانک در زمینه های تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات، سیستم مهرگستر، بانکداری الکترونیک وصندوق بیمه محصولات کشاورزی درسال گذشته را تشریح کرد.
سپس مهندس ماهیکار در خصوص نوآوری و شکوفایی و همچنین بحث زندگی و بالندگی سازمانی که توسط مدیر عامل بانک محول گردیده است؛ توضیحاتی ارائه نمود و اصل موفقیت وپیشرفت بانک را درنوآوری دانست .
ایشان به تعریف جدید مقام معظم رهبری درخصوص نوآوری وشکوفایی اشاره نمودو اظهارداشت:طبق فرمایشات معظم اله وقتی دنبال نوآوری هستیم دنبال راههایی باشیم که مارا به هدف برساندواگر امروز صحبت از شکوفایی می کنند، نظرشان این است که توسط سازمانها وموسسات مالی و اقتصادی اگر در گذشته هم از بعد سرمایه های مادی وهم از بعد سرمایه های معنوی، به موضوع می‌نگریستند؛ امسال می بایست آنچنان عمل کنیم که ماحصل این سرمایه ها در سفره تک تک ایرانیها؛ به جماعت خود را نشان دهد.
ماهیکار ضمن اشاره به خط مشی کلی بانک در سال جاری اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده خط مشی بانک درسال گذشته تدوین و به کلیه شعب ارسال گردیده است.  وی همچنین به تحلیل عملکرد بانک پرداخته و وضعیت بانک را در زمینه تجهیزمنابع، پرداخت تسهیلات، شاخص درصد وصولی و ریسک اعتبار پرداخته و راهکارهایی را جهت پیشبرد اهداف بانک عنوان نمود.
ماهیکار در پایان با اشاره به سرمایه نیروی انسانی اظهارداشت، افتخار می کنیم نیروی انسانی بانک کشاورزی از نظر تخلف کمترین و از نظر تخصص بالاترین درصد را در نظام بانکی کشور دارد.
در ادامه همایش رضوی مدیر امور نظارت و بازرسی، ابتدا به اعتماد به عنوان شالوده و رابط بین مشتری و بانک اشاره نمود و گفت اصلی ترین سرمایه بانک حسن اعتماد است.
وی با اشاره به نوآوری اظهارداشت: سازمان نوآور سازمانی است که نیروی انسانی نوآور داشته باشد و با نوآوری در آموزش، مهارت و تجربه و اعتماد به کارکنان این محقق خواهد شد.
مدیر امور نظارت و بازرسی در ادامه به خط مشی‌های بانک و بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی اشاره نمود و به موضوعاتی از قبیل ایران چک‌ها و مصارف قرض‌الحسنه از محل منابع سپرده های قرض الحسنه تشریح کرد.
در ادامه حیدری مدیرمالی، اداری وپشتیبانی نیز در خصوص تهیه صورتهای مالی، مدیریت سپرده های بلندمدت،‌ پرداخت تسهیلات مسائلی را مطرح نمود.
درپایان این همایش همکاران حاضر در جلسه سئوالاتی در خصوص خط مشی های بانک، مدیریت منابع انسانی، دستورالعملهای اعتباری و سایر مسائل مطرح کردند که مهندس ماهیکار در پاسخ به هر سئوالات مطرح شده توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

قالب دلخواه شما