همایش روسای شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

همایش روسای شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

همایش روسای شعب استان آذربایجان غربی روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه با حضـور مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک، علی اکبر دائم امید رئیس اداره کل روابط عمومی و جمال وندی رئیس کمیته ایثارگران بانک، مدیر و معاونین ، کارشناسان مدیریت و روسای شعب در سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی آذربایجان غربی برگزار گردید.
در این همایش بهمن عطا مدیر بانک کشاورزی آذربایجانغربی گزارش کوتاهی از عملکرد بانک کشاورزی استان در زمینه تجهیز منابع ، منابع و مصارف ، اعتبارات پرداختی ، بانکداری الکترونیک و ... به استماع حاضرین رساند.
سخنران دوم این همایش ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک بودند که به تعامل بین همکاران ، سیاستهای جدید خط مشی اعتبارات و تجهیز منابع ، منابع و مصارف ، جمع آوری منابع سرگردان ، طرحهای اشتغالزا و سیستم جدید مهر گستر که در حال پیاده سازی و بومی کردن آن در بانک کشاورزی است اشاره نمودند .
آخرین سخنران این همایش جمال وندی مسئول کمیته ایثارگران بانک بودند که به رشادت و دلاورمردیهای ایثارگران بانک در دوران جنگ تحمیلی اشاره و از همکاران ایثارگر درخواست نمودند که با سختکوشی و نظم و انضباط کاری نمونه و الگوئی برای سایر همکاران بانک باشند.

قالب دلخواه شما