جلسه معارفه روسای جدید ادارات مرکزی برگزار شد

جلسه معارفه روسای جدید ادارات مرکزی برگزار شد

جلسه معارفه روسای جدید ادارات مرکزی با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران امور و جمعی از روسای ادارات مرکزی بانک برگزار شد.
در این جلسه که روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک با بیان اینکه تغییر محل خدمت افراد می تواند از دو منظر فردی و سازمانی مورد بررسی قرار گیرد ابراز داشت : ایجاد عرصه های جدید خدمتی برای افراد می تواند زمینه ساز بروز استعدادها و سایر توانایی های آنان گردد و این موضوع برای سازمان منشاء خیر و برکت است.
مدیر عامل بانک با اشاره به این نکته که ماهیت فعالیت در بانک کشاورزی ارتباط تنگاتنگ حوزه ها با یکدیگر است ایجاد تغییرات را یکی از نیازهای سازمان برای تزریق پویایی برشمرد .
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که برای فعالیت جدی در بانک باید به افراد و شعب توجه ویژه داشت ابراز امیدواری کرد تا مسئولین جدید در این حوزه‌ها بتوانند برای تحقق اهداف بانک در این بخش تلاش نموده و موجب پیشرفت سازمان به همراه نشاط و شادابی برای کارکنان باشند .
مدیر عامل بانک در این جلسه به اهمیت بخش اعتبارات اشاره نمود و اظهارداشت: ماموریت اصلی ما خدمت به بخش کشاورزی است و حوزه اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری به عنوان محور اساسی در اجرای این ماموریت است از اینرو مسئول جدید این بخش باید برای مطلوبیت بیشتر و خدمت رسانی بهتر برنامه ریزی نماید و همچنین با توجه به اهمیت موضوع اعتبارات خرد و نقش موثر آن در ارتباط با ارتقاء جایگاه بانک، نسبت به استفاده از تجارب مفید سایر کشورها برای بهینه سازی روشها اقدام نماید.
در این جلسه با حکم مدیر عامل بانک آقایان مهندس مرتضی نمازی به سمت رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، محمد ابراهیم علی سمیر به سمت رئیس اداره کل نظارت و امور شعب ، عقیل تقی زاده به سمت رئیس اداره کل امور کارکنان ، مهندس مسعود فرقانی به سمت رئیس اداره کل نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری ، مهندس میرزایی به سمت رئیس اداره کل مطالعات و بررسی های اقتصادی ، بهمن ذبیحی سامانی به سمت رئیس اداره کل رفاه و مهندس محمود رشیدی به سمت مشاور مدیر عامل بانک معرفی و منصوب شدند.

قالب دلخواه شما