دکتر طالبی در مراسم معارفه سرپرست دفتر مرکزی حراست پایان هر ماموریت را در سازمان آغاز ماموریتی دیگر بیان کرد.

دکتر طالبی در مراسم معارفه سرپرست دفتر مرکزی حراست پایان هر ماموریت را در سازمان آغاز ماموریتی دیگر بیان کرد.

جلسه تودیع و معارفه مدیر کل دفترمرکزی حراست با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ؛ کارشناسان دفتر مرکزی حراست در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد .
در این جلسه دکتر طالبی مدیرعامل بانک با قرائت آیاتی از سوره قیامت آیه ها را نشانه هایی دانستند که انسان مسیر را فراموش نکند تا به هدف اصلی و رستگاری نائل آید .
دکتر طالبی با تبیین جایگاه سازمانی حراست در تامین آسایش و آرامش فکری همکاران و نظم بخشیدن به رفتارهای سازمانی از عملکرد مطلوب  رئیس سابق دفتر مرکزی حراست در طول مدت حضورشان در بانک کشاورزی تشکر و قدردانی کرده و پایان هر ماموریت را آغاز ماموریتی دیگر بیان کرد . .
همچنین مدیر کل سابق دفتر مرکزی حراست تغییر و تحول را برای تکامل و رشد انسان و اهداف سازمان ضروری دانسته و تحول در زندگی را نشانه ای از آیات الهی دانست که ما را به ذات باری تعالی هدایت می کند وگفت کار حراست به دلیل داشتن ارتباط انسانی و اجتماعی از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه کوشش و تلاش همکاران این اداره با یاری جستن ازذات باری تعالی و ارزشهای دین مبین اسلام حرکت در راه رسیدن به اهداف سازمان بوده است. 
وی در پایان سخنان خود از همکاری کارکنان بانک کشاورزی و دفتر مرکزی حراست تشکر و قدردانی کرد و برای سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست از درگاه حضرت حق تعالی توفیقات روز افزون مسئلت نمود.
در پایان این مراسم سرپرست جدید دفتر مرکزی اظهار امیدواری کرد با تمسک به حدیث شریف نبوی " النجاة فی الصدق" و الگو گرفتن از این حدیث بتواند فضای ارتباط اجتماعی سالم را در سازمان برقرار کند. و وظیفه مهم خود و همکاران را خدمتگزاری در راستای اهداف بانک به قشر زحمت کش بیان کرد.

قالب دلخواه شما