حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک در مراسم معارفه روسای جدید ادارات بر ایجاد آرامش و امنیت شغلی برای پرسنل و بکارگیری نیروهای شایسته در بانک تاکید کرد

حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک در مراسم معارفه روسای جدید ادارات بر ایجاد آرامش و امنیت شغلی برای پرسنل و بکارگیری نیروهای شایسته در بانک تاکید کرد

مراسم معارفه روسای ادارات امور کارکنان، نظارت و امور شعب، اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری، نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری، گروه مطالعات و بررسیهای اقتصادی و اداره کل رفاه کارکنان که اخیرا در ساختار سازمانی بانک پیش بینی شده است روز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.
در این مراسم آقایان نظری و مهندس ماهیکار اعضاء‌ هیات مدیره بانک، مدیران امور، روسای ادارت مرکزی و جمعی از پرسنل شاغل و بازنشسته بانک در محل این ادارات حضور یافتند. 
نظری در مراسم معارفه رئیس اداره کل امور کارکنان هدف اصلی این اداره را ایجاد آرامش و امنیت شغلی برای پرسنل، پرورش پرسنل کارآمد، به کارگیری نیروهای شایسته در بانک، شناسایی نیروهای مستعد عنوان کرد و از عملکرد این اداره کل در طول مدت حضور علی سمیر رئیس سابق اداره اظهار رضایت و برای مدیر جدید این حوزه آرزوی موفقیت نمود. وی همچنین در جمع پرسنل اداره کل رفاه کارکنان به منظور معارفه رئیس این اداره کل؛ برنامه ریزی برای تامین رفاه عمومی همکاران شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیران را مسئولیت اصلی این اداره کل دانست و ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از فرصت‌های سازمانی در بانک، 80 هزار نفر عضو خانواده بزرگ بانک کشاورزی از این خدمات بهره مند شوند. حضور جمع کثیری از کارکنان بازنشسته بانک در این مراسم بسیار چشمگیر بود.
در ادامه مهندس ماهیکار عضو هیات مدیره بانک در معارفه رئیس جدید اداره کل نظارت و امور شعب؛ با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تغییر در فرماندهی تغییر در جهت نیست بلکه تغییر در سرعت جهت و سرعت در انجام کار از لحاظ کمی و کیفی و به منظور اصلاح و بهبود است اظهار داشت: تغییر و تحول راه کمال جویی انسان و اصل جدایی ناپذیر خلقت بشری است و اهل ایمان، اهل هجرت هستند و تجارب انسان در حرکت حاصل می شود. وی با تاکید بر اینکه مسئولیت امانتی است که به شخص واگذار می شود افزود: ملاک انتخاب میزان کارآمدی، کارشناسی و حلم و علمی است که در شخص سنجیده می شود و در پایان ضمن آروزی موفقیت برای روسای جدید از خداوند متعال صدق در آغاز و پایان کار و توفیق در حسن انجام کار را خواستار شد.
اعضاء‌هیات مدیره در اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری نیز حضور یافتند و مهندس ماهیکار ضمن معرفی رئیس جدید این اداره، موضوع اعتبارات را اعتماد دو سویه میان بانک و مشتری دانست و گفت: می‌بایست با کارشناسی خوب، مشاوره در سرمایه گذاری ها و دقت در شرح وظایف کاری این حوزه به ارائه خدمات بهتر به مشتریان پرداخت. همچنین در موضوع نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری نیز ایشان ضمن تاکید بر بهداشت اعتبارات یادآور شدند که با سیاست‌گذاری در زمینه نظارت های قبل از اجرای طرح، در حین اجرای طرح و بعد از اجرای آن می توان از مشکلات طرحها کاست و با حضور بیشتر کارشناسان در استانها این امر را محقق نمود.
در پایان گفتنی است اداره کل گروه مطالعات و بررسیهای اقتصادی نیز از جمله حوزه های جدید در ساختار سازمانی بانک است که با توجه به انتصاب مهندس میرزایی به سمت مسئول این حوزه؛ نظری عضو هیات مدیره بانک ضمن تاکید بر ارزیابی اثرات اقتصادی سرمایه گذاری بانک در طرحها، خواستار راه اندازی، تعیین و تدوین هر چه بهتر استراتژی ها و خط و مشی های اجرایی این حوزه شدند و با اشاره به عضویت بانک در اتحادیه های بین المللی از جمله ناناراکا، آپراکا و  سیکا بر لزوم تدوین استراتژی های اعتباری بین المللی تاکید کرد.

قالب دلخواه شما