در سال 1386 بیش از یک هزار و یکصد و سیزده میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک کشاورزی استان اردبیل پرداخت شده است

در سال 1386 بیش از یک هزار و یکصد و سیزده میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک کشاورزی استان اردبیل پرداخت شده است

مهندس شهبازی مدیر شعب بانک کشاورزی استان با اعلام این مطلب در همایش روسای شعب گفت: 58 میلیارد ریال این تسهیلات تکلیفی و مابقی نیز از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است و 41348 نفر از این تسهیلات برخوردار شده اند که به زیر بخشهای زراعت، باغبانی، مرغداری، پرواربندی، دامداری و خرید ادوات کشاورزی اختصاص یافته است.
وی با بیان اهداف دولت عدالت محور و مهرورز مبنی بر تسهیل در امر ازدواج جوانان و تامین نیازهای ضروری مردم به عملکرد بانک درا ین خصوص اشاره کرد و افزود: در این راستا برای 6810 نفر به مبلغ بیش از 43 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و ضروری پرداخت شده که از این حیث رتبه اول رادر سیستم بانکی استان دارا هستیم.
مهندس شهبازی در قسمتی از سخنان خود به حمایت مالی بانک از بنگاه های اقتصادی اشتغالزا و زود بازده SME تاکید کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 8084 طرح از طریق دستگاه های اجرایی به این بانک معرفی شده بود که 4186 طرح مصوب شده و با 3752 طرح قرارداد منعقدشده است. برای 4745 طرح نیز به مبلغ 484061 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که موجبات اشتغال 5015 نفر را فراهم نموده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه ماموریت اصلی و اساسی بانک کشاورزی تامین مالی بخش کشاورزی و ترغیب فعالان بخش به ادامه فعالیت از طریق کاهش ریسک است ، افزود علاوه بر تسهیلات پرداختی، بانک کشاورزی با بیمه نمودن محصولات کشاورزی، از آنان جهت ادامه فرآیند تولید حمایت نموده و از این طریق تا حدودی ضرر و زیان وارده به کشاورزان در اثر عوامل قهری و طبیعی را پوشش و تامین می‌کند و در سال زراعی 87-1386 بیش از 43 میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان به کشاورزان خسارت دیده ، غرامت پرداخت شده است.

قالب دلخواه شما