مهندس ماهیکار در آذربایجان غربی:‌ بانک برای رسیدن به اهداف خود مدیرانی را انتخاب می‌کند که مسائل بانک دغدغه آنها باشد

مهندس ماهیکار در آذربایجان غربی:‌ بانک برای رسیدن به اهداف خود مدیرانی را انتخاب می‌کند که مسائل بانک دغدغه آنها باشد

در این مراسم که با حضور داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک و هیات همراه، معاون استانداری آذربایجان غربی، روسای ادارات کل و سازمانها، مشتریان شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌غربی در تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد. علی قنبری مدیر پشتیبانی گزارشی از و ضعیت استان در زمینه‌های اقتصادی و کشاورزی را برای حضار تشریح و به جایگاه بانک کشاورزی استان در زمینه‌های سپرده‌های مردمی، سیستم مهر گستر، بانکداری الکترونیک، تسهیلات پرداختی و وصول مطالبات اشاره نمود.
همچنین علی اکبر دائم امید مدیر سابق استان به پتانسیل نیرو ها و توانمندیهای موجود استان اشاره نموده و موفقیتهای بدست آمده در جشنواره شهید رجائی و طرح تکریم ارباب رجوع در سال‌های 1384 و 1385 و کسب رتبه بانک عامل برتر در سال 86 را خاطر نشان کرد و از مسئولین واز همکاران استان بخاطر همراهی و همکاری در مدت دوران مدیریت ایشان قدردانی و تشکر نمود. گفتنی است. در این مراسم مهندس حق جو معاونت برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به جایگاه بخش کشاورزی در توسعه و اشتغال واهمیت تبدیل نمودن استان به قطب صنایع غذایی تبدیلی و تکمیلی اشاره وخواستار همکاری بیشتر بانک در امور سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای اجرایی شد.
در ادامه مراسم مهندس ماهیکار به موضوع مدیریت جامعه از دید بصیرت پرداخته و گفت اتکاء جامعه قدیم از دید بصیرت بر دو نکته بود الف- فرمان ب- حفظ وضع موجود، لیکن در دنیای جدید محورش حفظ وضع موجود نیست بلکه محور آن نوآوری است و نوآوری ریشه اش علم است. ایشان در ادامه گفت: انسانی باوری ، علم باوری و حق باوری از ویژگی‌های دنیای جدید است. وی در ادامه با اشاره به انقلاب کشاورزی و انقلاب صنعتی که زندگی بشر را دگرگون کرد خاطر نشان نمود که بشر در حال حاضر مشغول بر پایی تحول جدیدی بنام کلبه الکترونیک است که مبتنی بر دگرگونی بنگاههای تجاری می باشد سازمان هایی که باید فضای جدیدی را به منظور رشد تخیلات کارکنان آن فراهم کنند که نتیجه آن نوآوری خواهد بود.
ضمن اینکه آموزش و توسعه مستمر آن و انجام امور با کمترین خطا و بوجود آوردن ارتباط موثر بین کارکنان سازمان به منظور همکاری هر چه بهتر و شایسته تر از دیگر مواردی است که در دستور کار آنان می باشد. در ادامه ایشان با نقل جمله ای از بیانات مدیر عامل محترم بانک با این مضمون که اگر سازمان را به موجود زنده تشبیه کنیم همچنانکه موجود زنده به اکسیژن نیاز دارد سازمان ها نیز برای زنده ماندن به نوآوری نیاز دارند و نوآوری اکسیژنی است که زنده ماندن سازمان را تضمین می کند از طرفی مقام معظم رهبری سال جاری را سال نوآوری و شکوفایی نامیده اند که لازم است برای تحقق این مهم توجه به مدیریتی پویا، تولید علم و اندیشه، ارزش دادن به ارتباطات موثر، مشورت با نخبگان، آینده نگری، بهره گیری از نیروی انسانی خلاق و کارآمد، درست مصرف کردن و درست هزینه نمودن، استفاده بیش از پیش از عرصه سخت افزاری و نرم‌افزاری و اثر بخش نمودن کارها در دستور کار بانک قرار گیرد .
عضو هیئت مدیره بانک در ادامه به رویکرد جدید بانک کشاورزی که از ماحصل ادغام دو بانک توسعه کشاورزی و تعاون در بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوجود آمد اشاره نمود و گفت از آنجائیکه دسترسی آسان و سریع به منابع یکی از ضرورت ها و پیش نیازهای توسعه بخش کشاورزی می‌باشد بانک کشاورزی با گسترش شعب در روستا و شهرها و حضور در مناطق تجاری و تنوع بخشی به خدمات بانک و توسعه بانکداری الکترونیک قصد دارد تا نقش ویژه ای را در تامین مالی بخش کشاورزی ایفاء نماید .
ضمن اینکه در ردپای سبز خود افق‌های بلند مدتی دارد تا مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه و مشتریان بانک به منثه ظهور رساند که برای محقق کردن آن نیاز به مدیرانی داریم که مسائل بانک دغدغه آنها باشد.
وی در ادامه به انتخاب مهندس دائم امید به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت روابط عمومی مدیریت ارتباط سازمان با مخاطبان آن بوده و عمدۀ وظیفه آن اطلاع‌رسانی، تبلیغ و ترغیب ، مشارکت جویی، همگرایی و بهینه سازی امور و نیز جلب حمایت افراد درون سازمان و بیرون از سازمان جهت ایجاد فضای مشارکت و روح جمعی در راستای تحقق اهداف سازمانی است و با حضور ایشان در این مسئولیت انشاءا... اهداف مدنظر بانک در عمل محقق خواهد شد.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای مهندس دائم امید و آرزوی موفقیت برای آقای بهمن‌عطاء به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان آذربایجان غربی عنوان نمود که ایشان از جمله مدیرانی هستند که مسیر ترقی شغلی را پله به پله طی نموده و در مشاغل متعدد تجربه‌های فراوانی را دارند .
آخرین سخنران این مراسم بهمن عطا مدیر جدید شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی برنامه‌های جدید خود را در زمینه‌های شایسته سالاری کارکنان، نظم و انضباط مالی، اهمیت هر چه بیشتر به مشتریان که ولی نعمتان ما هستند ارائه کرد.
این گزارش می افزاید: مهندس ماهیکارعضو هیئت مدیره بانک در ابتدای ورود به استان آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدا برای شادی روح شهید حاج مهدی باکری و حمید باکری که از همرزمان ایشان در هشت سال دفاع مقدس بوده اند فاتحه خواند.
لازم به ذکر است که علی اکبر دائم امید مدیر سابق بانک کشاورزی آذربایجان غربی استان را به قصد خدمت در سمت مدیر کل روابط عمومی بانک کشاورزی ترک نمود.

قالب دلخواه شما