جلسه هماهنگی مدیریت استان بوشهر با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد

جلسه هماهنگی مدیریت استان بوشهر با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد

 جلسه هماهنگی مدیریت بوشهر با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان  روز سه شنبه مورخ 24/2/87راس ساعت 8 صبح با حضور مسئولین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در محل دفتر مدیر استان برگزار شد.
در این جلسه که با حضورمدیر شعب بانک در استان، مدیران اعتباری و بیمه ای  ،کارشناسان وصول و حقوقی مدیریت و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهرو کارشناسان این سازمان برگزار شد.  غلامی مدیر شعب بانک به تشریح راه های تعامل بیشتر بانک با سازمان مذکور پرداخته و جهت همکاری با مسئولین و کارکنان آن سازمان اعلام آمادگی کرد. همچنین  خادمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با توجه به زمینه های مشترکی که میان بانک و این سازمان وجود دارد خواستار همکاری بیشتر با توجه به قابلیت های سازمان شد.
در این جلسه در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی در جهت استفاده بهینه از بخش خصوصی و به کارگیری اعضای این سازمان برای بیمه محصولات کشاورزی،وصول مطالبات ،دوره طرح نویسی،اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی،انتقال فعالیت حسابهای سازمان به بانک،پرداخت تسهیلات به شرکت های خدمات فنی و مهندسی بحث و بررسی شد. 

قالب دلخواه شما