حضور پروفسور یحیی کمالی پور رییس ایرانی بخش ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا در جمع مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی

حضور پروفسور یحیی کمالی پور رییس ایرانی بخش ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا در جمع مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی

روز شنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز روابط عمومی، پروفسور یحیی کمالی پور رییس بخش ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا در جمع کارشناسان و مدیران حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی حضور یافت و با حاضرین در خصوص مسائل روابط عمومی در داخل و خارج از کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست مهندس دائم امید رییس روابط عمومی بانک کشاورزی ابتدا اقدامات و عملکرد بانک در حوزه روابط عمومی الکترونیک را به طور مختصر تشریح کرد. در ادامه پروفسور کمالی پور طی سخنانی از عملکرد سریع و موثر بانک کشاورزی در این حوزه قدردانی کرد و افزود: همواره در استفاده از دستاوردهای جدید تکنولوژی ، یک سازمان می‌بایست پیشگام باشد که بانک کشاورزی با ایجاد بسترهای ارتباطی دیجیتالی در حوزه روابط عمومی توانسته است در این امر بسیار موفق عمل کند و پرچم دار ارائه این خدمات باشد.
وی در ادامه با اشاره به تفاوت تبلیغات، بازاریابی و اطلاع رسانی و تفکیک عملکرد هر یک از این حوزه ها، از روابط عمومی به عنوان یک عامل موثر در فرهنگ سازی در جامعه یاد کرد و گفت: روابط عمومی هر سازمان با اطلاع رسانی گسترده می تواند مسائل اجتماعی، استفاده از خدمات و دستاوردهای روز را در سطح جامعه ترویج داده و فرهنگ سازی نماید.
وی همچنین به اهمیت ارتباط روابط عمومی هر سازمان با مدیریت، ارتقاء جایگاه روابط عمومی، ارتباط روابط عمومی سازمانها با یکدیگر و آموزش کارکنان تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست دکتر میرسعید قاضی استاد و روزنامه نگار برجسته کشور نیز به ارائه گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای پروفسور کمالی پور در داخل و خارج از کشور پرداخت و افزود: ایشان با خصایل انسانی بالا و با حوصله و تجارب مفید خود یکی از اساتید برجسته حوزه روابط عمومی در داخل و خارج از کشور می باشد.
در پایان این نشست حاضرین پرسش‌های خود را مطرح کردند که از سوی پروفسور کمالی پور پاسخ داده شد و از سوی بانک لوح قدردانی نیز به ایشان اهداء‌ شد.  

قالب دلخواه شما