دومین همایش روسای شعب در استان مازندران برگزار شد

دومین همایش روسای شعب در استان مازندران برگزار شد

دومین همایش روسای شعب با حضورمدیر ستادی بانک در استان آقای حیدری معاونت اداره کل برنامه ریزی بازار ، مدیران گروههای مختلف مدیریت ،کارشناسان  و روسای شعب بانک در استان مازندران  مورخ 26/2/87 در مرکز آموزش و رفاه بابلسر برگزار شد .

دراین همایش  مهندس بهشتی در خصوص وضعیت استان در بخشهای مختلف ، چگونگی صدور کشاورزکارت و جایگاه استان در کشور و کیفی نمودن آن،افزایش سهم بازار از منابع موجود در استان ، راه اندازی کامل فایلرپرو ( مکاتبات بدون کاغذ) نظارت وکنترل روسای شعب برکلیه امور شعبه ، پاسخ دادن به موقع به مکاتبات ،تقسیم کاردرشعبه و بکارگیری کلیه نیروها در بخشهای مختلف ، باشگاه شعب برتر و چگونگی انتخاب شعب ، بیمه نمودن وثائق و استفاده مناسب از ابزارهای موجود در اختیار سخنان مبسوطی بیان داشت . 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود پیدا کردن مشکلات و ارائه راه حل برای کارگشایی و نوآوری را از مسائل حانز اهمیت دانست و گفت باید به محیط اطراف خود دقیق تر نگاه کنیم . بهشتی در پایان سخنان خود نقش ارتباطات برون سازمانی را در انعکاس فعالیتهای بانک بسیار موثر دانست .

سپس محمدولی حیدری معاون اداره کل برنامه ریزی بازار درخصوص نحوه برخورد کارکنان با مشتریان و اهمیت این موضوع در بازاریابی ، نحوه ارائه خدمت توسط مسئولین باجه ، تاکید بر مزیت های رقابتی در بازاریابی ، مذاکره با مشتری بصورت مکتوب و پیگیری آن و اهمیت نحوه رفتار و برخورد با مشتریان در بازاریابی بانکی مطالبی ارائه کرد .
در ادامه این همایش مدیران گروههای مختلف در حیطه فعالیتهای خود توضیحاتی را برای حاضرین ارائه نمودند .و در پایان به سوالات روسای شعب پاسخ داده شد .

قالب دلخواه شما