گردهمایی منطقه ای تجهیز منابع در استان سمنان برگزار شد

گردهمایی منطقه ای تجهیز منابع در استان سمنان برگزار شد

گردهمایی منطقه ای با محوریت تجهیز منابع و بازاریابی به منظور بررسی وضعیت شعب از لحاظ تجهیز منابع و وضعیت سپرده های بهار سبز در 5 منطقه از استان با حضور کلیه همکاران برگزار شد.
در این گردهمایی  رضا نظری، مدیر گروه بانکداری الکترونیک و بازاریابی بانک جذب منابع را از وظایف همه همکاران برشمرد و گفت : در بخش تجهیز منابع کار تیمی و گروهی مطرح است و کسی می تواند موفق باشد که مشتری بیشتری جذب کند.
ایشان با اشاره به این مطلب که کلیه بانکها در بحث بانکداری الکترونیک اقدامات وسیعی کرده اند گفت: در عصر رقابت نباید ازپیشرفت های روز تکنولوژی غافل بمانیم و همسو با گسترش بانکداری الکنرونیک گام برداریم .
ایشان در ادامه با اشاره به تعهدات شعب در سال جدید تقسیم کار بین همکاران ، برنامه ریزی دقیق ،داشتن برخورد و اخلاق خوب، داشتن پویایی و تحرک ، ارائه پیشنهاد توسط همکاران ، را برای رسیدن به تعهدات خواستار شد.
اقای فولادیان کارشناس تجهیز منابع مدیریت نیز ضمن ارائه امار و عملکرد استان در بخش تجهیز منابع و صدور انواع کارتها و پایانه های فروش به مقایسه منابع در بانک درسطح کشور و استان و سیستم بانکی پرداخت و در خصوص بازاریابی ، انواع مشتریان و دسته بندی انها و عملکرد شعب در خصوص سپرده های بهار سبز نیز مطالبی را عنوان نمود و از شعب و همکاران خواستار همکاری در جذب منابع و رسیدن به تعهدات استان شد.

قالب دلخواه شما