جلسه شورای هماهنگی بانکهای استان هرمزگان به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی بانکهای استان هرمزگان به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد
شورای هماهنگی بانکهای استان هرمزگان بمنظور رسیدگی بیشتر به برنامه سالجاری سیستم بانکی استان در بانک کشاورزی تشکیل جلسه داد . جلسه شورای هماهنگی بانکهابا حضور مدیران عامل بانکها روز در در محل دفتر مدیر ستادی استان هرمزگان برگزار شد ،در ابتدای مراسم مهندس کائیدی مدیر شعب بانک کشاورزی مطالبی را پیرامون نحوه عملکرد بانکها در سال 1387 بیان کرد و گفت : بانکها باید منسجم تر و دقیق تر از قبل و همچنین با پشتکار بیشتر مسیر اعطای تسهیلات را طی نمایند تا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق گردد.
وی تصریح کرد در روند پرداخت تسهیلات باید جلسات بیشتری با دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار گردد تا موانع و چالشهای موجود بر سر راه آن شناسایی و مرتفع گردد و جامعه بسوی اشتغالزایی و توسعه پایدار سوق پیدا کند .
در ادامه مدیر اسبق بانک ملی نیز ضمن تقدیر از میزبانی بانک کشاورزی برای تشکیل جلسه مزبور حضور فعال مدیران سیستم بانکی را در جلسات شورای هماهنگی بانکها مایه دلگرمی و نقطه قوت بانکها دانست ، جلسه شورای هماهنگی بانکها مقارن با تودیع و معارفه مدیران اداره امور شعب بانک ملی نیز بود.
سپس مدیران عامل بانکهای صادرات ، سپه ، صنعت و معدن ، رفاه ،مسکن ، تجارت و ملت نیز مطالبی را پیرامون نحوه اعطای تسهیلات و همسویی با سیاستهای نظام ارائه نمود و مدیر شعب بانک ملت نیز پیشنهاد ایجاد یک سیستم متمرکز ثبت اطلاعات بدهکاران استان را ارائه نمود و مقرر شد که نمونه ارائه شده در جلسه نیز برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه توسط عده ای قلیل انجام پذیرد.
در ادامه مدیر جدید بانک ملـی و رئیس جدید شورای هماهنگی بانکها استان نیز از جمع صمیمی بانکی ها تقدیر نمود و نقطه نظرات وپیشنهادات را سازنده دانست و افزود : روند برگزاری جلسات شورا بصورت ماهانه باید پیگیری گردد وی در سخنان خود از میزبانی بانک کشاورزی نیز تقدیر نمود.
در انتهای جلسه ضمن قدردانی از زحمات چند ساله مدیر سابق بانک ملی لوح تقدیری به ایشان اهداء شد.


قالب دلخواه شما