جلسه مشترک مدیریت بانک کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزارشد.

جلسه مشترک مدیریت بانک کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزارشد.

اولین جلسه مشترک مدیران ستادی ، فنی و اعتباری ، اداری و کارشناسان با مدیران و معاونت های سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، درتاریخ 24 اردیبهشت ماه سال در محل دفتر مدیریت استان تشکیل شد، در ابتدای جلسه، نجفیان مدیر طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی ضمن تشکر از مدیران هر دو دستگاه و همکاریهای بانک در ارائه خدمات بهتر به طرحهای ارائه شده سازمان جهاد، هدف از تشکیل جلسه را آگاهی از خط مشی ها و سیاستهای طرفین در سال 87 عنوان نمود.
در ادامه مهندس برنج فروش آذر سازمان جهادکشاورزی و بانک را به عنوان یک خانواده دانسته و واز سازمان جهاد کشاورزی درخواست نمود که در راستای وصول مطابات از بانک حمایت نماید.
در ادامه جلسه مهندس نهاوندیان پور مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان از عملکرد بسیار خوب و بیش از انتظار بانک کشاورزی در سال 86 تقدیر و تشکر نمودو سپس به وجود محدودیت و کمبود منابع ، افزایش تورم ، خشکسالی ، استمهال تسهیلات و . . . اشاره کرد.
 در ادامه مهندس دهقان مدیر اعتباری مدیریت استان توضیحاتی را در راستای محل تامین منابع برای پرداخت تسهیلات وصولی از محل مطالبات اعم از وجوه اداره شده، تکلیفی ـ غیرتکلیفی ، شرایط اقلیمی و میزان بارندگی در سالجاری محدودیت منابع و مدیریت بحران بیان کرد.

قالب دلخواه شما