حضور مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

حضور مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

در راستای اجرای سیاست‌های مدیران بانک مبنی بر ارتباط بیشتر مدیران ارشد و ستادی بانک با استانها و بازدید آنان از مدیریت‌ها و شعب برای رفع مسائل آنان؛ مهندس نادر امین مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی به همراه مهندس عظیمی سرپرست اداره کل ساختمان و تاسیسان و میرحسینی کارشناس حوزه مدیر امور سرمایه انسانی اول و دوم خرداد ماه سالجاری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
مدیر امور سرمایه انسانی در ابتدا از پروژه توسعه شعبه مرکزی و مرکز آموزش مدیریت و شعب یاسوج، مطهری، تعاون، جهادکشاورزی، ولی عصر و پارسه در شهر یاسوج بازدید و با پرسنل شعب دیدار و گفتگو کرد. وی سپس در جلسه ای که با حضور مدیران ستادی و کارشناسان و مسئول امور حراست مدیریت تشکیل گردید حضور یافت. در این جلسه مدیر ستادی بانک گزارشی از وضعیت استان با موضوع سرمایه انسانی و پشتیبانی در این استان و نیازهای مدیریت ارائه کرد و سپس مدیران ستادی و کارشناسان موارد و راهکارهای توسعه منابع انسانی و رشد عملکرد بانک در استان را مطرح کردند.
در ادامه مدیر سرمایه انسانی طی سخنانی سیاست ها و استراتژی های بانک را بیان کرده و با تاکید بر رعایت صرفه جوئی و تلاش برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها افزود: نیروهای رسمی و قراردادی بانک می‌بایست به تلاش خود افزوده تا بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری رسانند. وی در ادامه خواستار توجه به بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک شده و افزود: بدون بهره گیری از نقطه نظرات همکاران و خلاقیت‌های آنان توسعه و پیشرفت سازمانی میسر نمی‌باشد. مهندس امین در ادامه به مباحثی همچون خشکسالی، اهمیت نیروی انسانی، بانکداری الکترونیک، و مسائل رفاهی و ورزشی همکاران و همچنین تجهیزات مورد نیاز استان مواردی را ایراد کرد.
در ادامه این سفر هیئت به همراه مدیر ستادی از شعب شهرهای سی سخت و مارگون بازدید کردند و مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک در پایان این سفر اقدامات مدیریت را در استان در خصوص رسیدگی به شعب و شرائط خوب بانک در استان موثر خوانده و اظهار رضایت کرد.

قالب دلخواه شما