برگزاری همایش تجهیز منابع در استان خراسان جنوبی

برگزاری همایش تجهیز منابع در استان خراسان جنوبی

 همایش تجهیز منابع استان با حضور منوچهرحیاتی مدیر امور تجهیز منابع و خدمات مشتریان و جواد قلی نیا استاد دانشگاه برگزار شد .
در این همایش که مدیران ستادی ، کارشناسان ستادی ، روساء و کارشناسان تجهیز منابع شعب حضور داشتند ، ابتدافرهاد فنودی مدیر ستادی استان  گزارشی از عملکرد و آمار و ارقام شعب استان در سال 1386 و دو ماهه اول سال جاری در ارتباط با تجهیز منابع ارائه نمود .
سپس  حیاتی مدیر امور تجهیز منابع و خدمات مشتریان ضمن قدردانی از رشد سپرده های استان در سال گذشته و بخصوص کسب رتبه اول کشوری استان خراسان جنوبی در تحقق برنامه سپرده های بهار سبز ، سیاست های بانک در ارتباط با تجهیز منابع و ارائه خدمات به مشتریان در سال 1387 را ارائه نمود .
در ادامه دکتر قلی نیا استاد دانشگاه مواردی در ارتباط جایگزینی بازاریابی در رویکرد تحلیل میدان نیرو و اثرات آن بر تجهیز منابع با ذینفعان ، خدمات چیست ، مشتری کیست ، ابعاد بازاریابی و تحقیقات بازار ، تحول و نوآوری خاص جهت اجرا در بانک کشاورزی ، اعمال محسوس و نامحسوس ، مشتری کیست و انواع مشتریان ( پرتماس ، متوسط ، کم تماس ) ، برخورد مشتریان با کارکنان و تجهیزات ، انتظارات مشتریان ، بازاریابی و ابعاد آن ، سیر تکامل بازاریابی ( نسل اول تا سوم ) ، سیستم اطلاعات بازاریابی ( MIS ) ، رفتار خریدار ، تعیین جایگاه در بازار ، تبلیغات و ... مطالبی بیان و به سولات و پرسشهای حاضرین در جلسه پاسخ لازم ارائه نمود .
سپس روسای شعب ( حاجی آباد قاین ، مرکزی بیرجند ، بشرویه و آزادگان بیرجند ) به نمایندگی از روسای شعب در محل جایگاه حضور یافته و مسائل ، مشکلات و ابهامات خود را در ارتباط با تجهیز منابع و خدمات مشتریان مطرح نمودند .
در پایان پانل مشترکی با حضور مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی استان و مهندس منوچهر حیاتی مدیر تجهیز منابع و خدمات مشتریان تشکیل و به سوالات و ابهامات مطرح شده در سمینار پاسخ لازم ارائه نمودند .

قالب دلخواه شما